ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בהלל פרטוק, דובר עיריית תל-אביב-יפו, כאיש השיווק של חודש יולי 2009.
הלל פרטוק הוא האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל-אביב וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.