דלק רכב, "נקודת הייחוס" של שוק הרכב, מסמנת היום (א') את כיוון המחירים בשוק הרכב "ביום שאחרי המיסוי הירוק". המחירון החדש של החברה, שפורסם הבוקר, מראה כי במחירי המאזדה 3 לא חלו כל שינויים - לא ייקור וגם לא הוזלה.
מחיר גרסת ה"אקטיב", המיועדת לציים, נותר על 115 אלף שקל, למרות ציפיות מוקדמות להוזלה של אחוזים בודדים. לעומת זאת, הפורד פוקוס, המשפחתית האירופאית של החברה, שמיובאת באירו, התייקרה ב-2,000 שקל.
המאזדה 6, המאזדה 5 והפורד מונדיאו התייקרו בכ-6,500 שקל בלבד, למרות ציפיות מוקדמות לייקור גדול יותר. המאזדה 2 בגרסת ה"דיינמיק", המיועדת לשוק הפרטי, הוזלה בכ-1,000 שקל. המאזדה 2 בגרסת הציים נותרה במחיר זהה לזה שהיה. הפיאסטה, לעומת זאת, הוזלה בכ-3,500 שקל.
טויוטה הותירה את מחירי הקורולה האוטומטית ללא שינוי והוזילה את מחירי ה"יאריס" הקטנה ב-4,000 עד 5,000 שקל בהתאם לדגם. מחיר הפריוס ההיברידית הוזל בכ-2,000 שקל ואילו מחיר האוונסיס 2 ליטר התייקר בכ-8,000 שקל.
גם במחירון של יונדאי, שפורסם היום אחרי הצהריים, לא נרשמו הפתעות. מחירי המשפחתית I30 נותרו ללא שינוי בכל הגרסאות וכך גם מחירי ה"אקסנט". היונדאי I20 הוזלה בכ-4,000 שקל וכך גם היונדאי I10. מחיר רכב הפנאי "טוסון" עם מנוע V6 התייקר בשיעור מתון יחסית לציפיות של כ-2,500 שקל בלבד. לעומת זאת מחיר דגם ה-7 מקומות ההתחלתי של הסנטה-פה התייקר בכ-14 אלף שקל.
ב"מאיר" שפרסמה גם היא מחירון לקראת סוף היום, נרשמה ירידה צנועה של כ-1,100 שקל במחיר של הסיביק סדאן 1.8 ליטר בגרסת הבסיס. מחיר הג'אז האוטומטית הוזל בכ-5,000 שקל ועומד כעת על 129 אלף שקל ואילו מחיר האקורד 2 ליטר הבסיסית התייקר בכ-6,000 שקל.
יבואנים רבים, ובהם UMI ואחרים טרם גיבשו מדיניות מחירים ויפרסמו מחירונים רק מאוחר יותר היום או בימים הקרובים. בחברת קרסו החליטו בינתיים לקבע את המחירון הנוכחי לפחות עד סוף השבוע, הן ברנו והן בניסן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.