לא רק אינטרנט: אלי עזור יוציא לאור את "קוסמופוליטן ישראל"

חברת הירסט מגזינס אינטרנשיונל (HMI) תשיק מחדש את מגזין "קוסמופוליטן" בישראל יחד עם קבוצת מרקעי תקשורת שבבעלות עזור ■ עד לפני מספר חודשים החזיקה SBC בזכויות ההפצה של המגזין בארץ

אלי עזור ממשיך לנגוס בשוק המגזינים: חברת הירסט מגזינס אינטרנשיונל (HMI) תשיק מחדש את מגזין "קוסמופוליטן" בישראל יחד עם קבוצת מרקעי תקשורת שבבעלות עזור - כך נודע ל"גלובס". ההשקה המחודשת למגזין, שהיה עד לפני מספר חודשים בבעלות קבוצת SBC, מתוכננת לספטמבר הקרוב.

נשיא ומנכ"ל HMI, דנקן אדוארדס, אישר כי "קוסמופוליטן", המגזין לנשים צעירות, יושק מחדש בישראל בספטמבר 2009. "קוסמופוליטן ישראל" ייצא בעברית, אך התוכן הכולל ורוח המגזין ישקפו את מגזין האמריקני, ויעסקו בנושאים כגון יחסים, אופנה, יופי, בריאות וקריירה. המגזין יכלול גם תכנים מקומיים וייחודיים לחיים בישראל.

המגזין יודפס ב-40 אלף עותקים ומחירו יהיה 29 שקל. "מאז ההשקה הראשונה, הכה מותג קוסמופוליטן גלים בקרב הנשים בישראל. אנו שמחים להביא את המגזין חזרה יחד עם שותפתנו החדשה, מרקעי תקשורת, בעלת הניסיון המו"לי והמוניטין שיהפכו את קוסמו לסיפור הצלחה בשוק הישראלי", אמר אדוארדס.

"'קוסמופוליטן' הוא מותג מגזין הנשים המוביל בעולם, והוא מציע את סוג העצות בנושאי יחסים, אופנה, יופי וקריירה שמדברות באמת לנשים צעירות בישראל", אמר איל גולן, מנהל מרקעי תקשורת. "ל-HMI יש מוניטין מזהיר, ואנו נשמח לעבוד אתם כדי להשיק מחדש את 'קוסמו' בישראל", הוסיף גולן.

כזכור, מרקעי תקשורת שבשליטת עזור קיבלה גם את הזיכיון להפצת "פורבס ישראל", שהיה גם הוא בידי קבוצת SBC שקרסה ובעקבות כך נרכשה על-ידי אילן ציוני. "פורבס" הוא מגזין עסקים כלכלי-אמריקני, הנחשב לאחד מכתבי העת הכלכליים המשפיעים בעולם.