סלקום השיקה את הגוגלפון הראשון - הסמסונג גלקסי

המכשיר מתוצרת סמסונג כולל, מלבד מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, גם מצלמת 5 מגה פיקסל, מסך 3.2 אינץ' וזיכרון פנימי של 8 ג'יגה ■ מחיר המכשיר הוא 105 שקל כפול 36 חודשים

מספר שבועות לפני השקת ה-iPhone, סלקום השיקה הבוקר (א') את הגוגלפון הראשון בארץ. המכשיר מתוצרת סמסונג הוא דגם גלקסי (i7500), הכולל - מלבד מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל - גם מצלמת 5 מגה פיקסל, מסך 3.2 אינץ' וזיכרון פנימי של 8 ג'יגה (הרחבה עד 32 ג'יגה).

לדברי עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, "אני גאה לומר שסלקום היא הראשונה להציע כבר מהיום ללקוחות החברה את מכשיר האנדרואיד הראשון בישראל. סלקום היא המפעילה השלישית בעולם שמשיקה מכשיר זה. כמו תמיד, סלקום מציעה ללקוחותיה את פתרונות התקשורת הטובים ביותר".

האנדרואיד מציע חנות אפליקציות בשם Market, שבה ניתן להוריד מגוון אפליקציות כגון facebook, twitter, ערכות נושא, משחקים ווידג'טים. מערכת ההפעלה מאפשרת למשתמש להתאים את סביבת העבודה שלו, כאשר המכשיר כבר כולל תכונות מבית גוגל, כמו Gmail וגוגל טוק.

סמסונג גלקסי

"השקת מערכות הפעלה חדשות כמו האנדרואיד משנה את כללי המשחק בצפייה באינטרנט הסלולרי. לרגל השקת המכשיר פיתחנו בסלקום שער יציאה חדש לאינטרנט שנותן כלים לניהול היום-יום, על מנת להתנהל בצורה חכמה ונכונה בעולם ה-HTML של המכשירים הסלולרים המבוססים על מערכות ההפעלה החדשות", אמר עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום.

מחיר המכשיר הוא 105 שקל כפול 36 חודשים. העלות כוללת מנוי חודשי ל-3 שנים לתוכנת הניווט.