הרשות השנייה לערוץ 10: העבירו את הצעתכם להסדר עוד היום

דורשת מהערוץ להעביר מיד את הצעתו הכוללת להשבת חובותיו בכל התחומים ■ רק לאחר הגשת ההצעה תוכל הרשות השנייה לפנות לוועדת הכלכלה של הכנסת במטרה לדחות את המועד בו ניתן להאריך את הזיכיון

דד ליין חדש: ערוץ 10 אמור להעביר היום (ג') לרשות השנייה את הצעתו הכוללת להשבת חובותיו בכל התחומים, זאת בהמשך להקלות ולהצעות שניתנו לו על-ידי כל הגורמים המעורבים. מדובר בהצעה כוללת שצריכה לתת מענה לכל החוסרים.

רק לאחר הגשת הצעה כזו תוכל מועצת הרשות השנייה לדון בה ולפנות לוועדת הכלכלה של הכנסת במטרה לדחות את המועד בו ניתן להאריך את הזיכיון.

בערוץ 10 סירבו להגיב על הידיעה.

מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, אמר בתגובה כי "ישראל 10 צריכה היום להגיש את ההצעה הכוללת שתיתן מענה לכל החוסרים, ובהם חובות התוכן, חובות הקולנוע והגרעון של חברת החדשות. בנקודה זמן זו לא ניתן להישאר עם חובות פתוחים".

יש לציין כי עד לרגע זה מנסים כל הגורמים המעורבים לפעול במסגרת החוק, כך שערוץ 10 בהסדר שיגיש מחוייב לפעול על-פי הפרשנות הקיימת של החוק, מה שעשוי להוות בעיה. ביום ראשון האחרון דנה מועצת הרשות השנייה בעניינים שעלו עד כה, אולם לא התקבלה החלטה למעט הקביעה לאפשר לישראל 10 להעביר את הצעתו הכוללת עד היום.

כמעט שבועיים חלפו מאז שאמורה היתה הרשות השנייה לפרסם את המכרז החדש על ערוץ 10, אולם מאז ועד היום היו כבר אינספור דחיות במועד, מה שמעלה את השאלה האם הרשות תוכל לעמוד בלוח הזמנים אם לא יושג הסדר בסופו של דבר - לוח זמנים שיאפשר לה לצאת במכרז שיסתיים עד ינואר 2010.