ב. יאיר נהנית מהטרנד: מתקדמת בשיווק פרויקט משכנות האומה

רו"ח צביקה רז ועו"ד יגל לוי עומדים בראש קבוצת רכישה של כ-45 יחידות דיור בפרויקט משכנות האומה בירושלים ■ ב. יאיר מכרה חלק דומה לקבוצת ארדיטי-היבלום ודורון ג'מצ'י ובסך הכול היקף שתי העסקאות עומד על 71 מיליון שקל עבור זכויות בניה ל-90 יחידות דיור

חברת הנדל"ן ב.יאיר מצליחה להתקדם בשיווק יחידות דיור בפרויקט משכנות האומה בירושלים תוך רכיבה על הטרנד החדש של קבוצות רכישה. ל"גלובס" נודע כי רו"ח צביקה רז מירושלים ועו"ד יגל לוי מתל-אביב עומדים בראש קבוצת רכישה של זכויות בניה ל-45 יחידות דיור בפרויקט.

במסגרת העסקה שנחתמה הבוקר נמכר חלק דומה גם לקבוצת עופר ארדיטי וליאור היבלום בשותפות עם שחקן הכדורסל לשעבר דורון ג'מצ'י. בסך הכול היקף שתי העסקאות עומד על 71 מיליון שקל עבור זכויות בניה ל-90 יחידות דיור. בנוסף ב. יאיר תעניק שירותי בנייה תמורה כ-20 מיליון שקל.

פרויקט משכנות האומה הנמצא בכניסה לירושלים בסמוך לבניני האומה נבנה על מתחם משרד החוץ הישן. היזמים מתכננים לבנות כ-700 יחידות דיור כשחלקה של ב. יאיר עומד על 650 יחידות דיור, גבוה ב-184 יחידות דיור יותר מכפי שהיה בתנאי המכרז המקורי.

ב. יאיר החלה לבנות לפני כשנה וחצי ומכרה עד כה כ-40 יחידות דיור במחירים שבין 2 ל-6 מיליון שקל. החברה מתכננת לקרוא לכל בניין בפרויקט על שם שר חוץ אחר של מדינת ישראל.

למרות ההפסד הצפוי בסך של כ-4.5 מיליון שקל מביצוע העסקאות, בחברה מעריכים שמדובר בעסקה רווחית שתגיע מהחלק של מתן שירותי ביצוע עבור קבוצות הרכישה. בנוסף, כניסתן של שתי קבוצות רכישה חזקות יחזקו את הפרויקט ויקדמו את שיווקו.

איל הנדלר, המנהל הראשי של חברת ב. יאיר סירב לאשר את הנתונים כיוון שהחברה עדיין לא דווחה לבורסה אך ציין כי "אני מעודד מהביקושים העזים לפרויקט היפה הזה ומאחל בהצלחה לקבוצות הרכישה. אני מוכן לתת את הטלפון האישי שלי לכל מי שרוצה לקנות דירה בפרויקט".