רשת הקמעונאות "רמי לוי שיווק השקמה" נהנית מהמיתון במשק והצליחה בסיכום הרבעון השני של השנה להגדיל את היקף מכירותיה וכחלק מכך גם את מכירות המותג הפרטי שלה.
בסיכום הרבעון רשמה רמי לוי עלייה של 45.5% בהיקף מכירות הרשת שהגיעו ל-345.8 מיליון שקל, זאת גם בזכות עלייה במכירות בחנויות זהות וגם בזכות פתיחת 2 סניפים חדשים בתקופת הרבעון - אחד בסמוך לקניון איילון ברמת-גן ואחד באזור נשר. היקף המכירות במחצית השנה עלה ב-34.5% ל-610.9 מיליון שקל.
גם במכירות המותג הפרטי נרשם שיפור, אולם אלה עדיין אינן מהוות נתח משמעותי מסך ההכנסות, ובסיכום הרבעון השני מכירות אלה הסתכמו ב-13 מיליון שקל - סכום המהווה שיפור של כ-39.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
לצד השיפור במכירות, שיעור הרווח הגולמי הרבעוני מהמכירות עמד על 22.6%, 78.3 מיליון שקל, ובכך ירד ב-1.6% לעומת שיעור הרווח הגולמי ברבעון המקביל, ובחברה הסבירו ירידה זו בהתגברות התחרות בין רשתות השיווק.
למרות זאת, השיפור במכירות הוביל לעלייה בשורה התחתונה: הרווח הנקי הרבעוני הגיע ל-18.1 מיליון שקל ובכך עלה ב-26.5%, והרווח במחצית השנה עלה ב-39% ל-32.7 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.