ותודה לרוני דלומי: גמר "כוכב נולד" רשם 32% רייטינג

מדובר בירידה לעומת נתוני הגמר הקודם שהגיע ל-33.9% ■ בנק דיסקונט רכש את "ברייק הזהב" בגמר "כוכב נולד" של קשת תמורת 200 אלף שקל

גמר "כוכב נולד" ששודר אמש בערוץ 2 (קשת) רשם רייטינג של 32%. רגע השיא הגדול נרשם בעת ההכרזה על ניצחונה של הכוכבת הנולדת עם 38% וכ-1.1 מיליון צופים.

גם התוכנית המיוחדת של "מה קורה" ששודרה במהדורה לילית הצליחה לרכב על הגל ורשמה רייטינג של 20.7%. גמר כוכב נולד 7 גם הניב את כמות ההצבעות הגבוהה ביותר מבין תוכניות הגמר בשנים האחרונות - 901,493 הצבעות.

למרות הנתונים הגבוהים מדובר בירידה של נתוני הגמר לעומת השנים הקודמות. גמר "כוכב נולד 6" ששודר בשנה שעברה רשם רייטינג ממוצע של 33.9% בקרב משקי בית יהודיים ו-983 אלף צופים פרטיים. גמר "כוכב נולד 5", השיג רייטינג גבוה עוד יותר: 35.9% בקרב משקי בית יהודיים ו-999 אלף צופים פרטיים.

יש לציין כי בנק דיסקונט רכש את "ברייק הזהב" בגמר "כוכב נולד" של קשת תמורת 200 אלף שקל. מדובר בפרסומת ששודרה לפני ההכרזה על הזוכה - רוני דלומי.

העונה השביעית של "כוכב נולד" בקשת גרפה אחוזי רייטינג נאים, שנשקו ל-30%, ולמעשה מדובר בעונה הנצפית ביותר של התוכנית מאז עלייתה לאוויר. כמו בשנים עברו, גם השנה "תרמו" שערוריות שונות להיקף השיחה על התוכנית מחוץ למסך, כמו גילו הצעיר של אחד המתמודדים, מהפך מפתיע בחצי הגמר וזמרת לקוית ראייה שהגיעה לשלבים הסופיים.

בתוך כך, שידור גמר ''כוכב נולד'' הביא גם לשיא בהזמנות משלוחי טייק אווי מהמסעדות בין השעות 19.00- 01.00.

בדיקת שערך אתר המסעדות eat2 קובעת, שבזמן שידור גמר ''כוכב נולד'' הזמינו הישראלים כ-110,000 שליחויות טייק אווי ממסעדות, לעומת כ-80,000 הזמנות משלוחי טייק אווי ביום ממוצע - גידול של כ-40%. נעם שקד, מנכ''ל אתר המסעדות 2eat, מציין כי לפי הערכות הוציאו הצופים אמש כ-7.2 מיליון שקל על משלוחי מזון ממסעדות.