שותפיה לשעבר של שופרסל חוזרים למגזר החרדי

השותפים ייפתחו סניף ענק בירושלים של הרשת "אושר עד" - ויתחרו ישירות ברשת "יש" של שופרסל

השותפים לשעבר ברשת אלף של שופרסל חוזרים לפעול במגזר החרדי. ל"גלובס" נודע כי השותפים אברום-משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, יחנכו בסוף השנה הנוכחית סניף בשכונת גבעת שאול בירושלים תחת המותג "אושר עד". מדובר בסניף שישתרע על שטח של 5,000 מ"ר וימוקם בלב האוכלוסייה החרדית בעיר, ובאזור המשמש צרכנים מכל רחבי העיר, בשל מספר העסקים הרב הפועל בו.

כזכור, ביולי 2008 מימשה שופרסל את אופציית ה-CALL שהייתה לה לרכישת יתרת השליטה (50%) ברשת "אלף" מידי השותפים, תמורת כ-100 מיליון שקל. בהתאם להסכם בין הצדדים, על השותפים חלה תקופת צינון של שנה שבה נאסר עליהם לפעול במגזר החרדי. כעת, בחלוף תקופת הצינון, השותפים בוחרים להיכנס לאחת משתי נקודות ההתחלה של פעילותם במגזר החרדי שנעשתה בשעתו באמצעות המותג זול פה של קלאבמרקט לשעבר.

כניסתם לירושלים צפויה להעמיק את התחרות מול רשת "יש" של שופרסל, רשת ששופרסל הקימה על התשתית של רשת אלף.

לפני כחודשיים חנכו השותפים סניף ראשון ברשת "אושר עד" שנפתח במגדל העמק. לפי עדות ספקים, הסניף המשתרע על שטח של 4,000 מ"ר זוכה להצלחה וקצב מכירותיו עומד על כ-70 מיליון שקל בשנה. בקרוב צפויה הרשת לחנוך גם סניף בשכונת גני יער בלוד שישתרע על 2,000 מ"ר.

במקביל מנהלים השותפים מו"מ על מיקומים באזור הקריות וחיפה ומיקומים באזורים נוספים בארץ.

סניף הרשת "אושר עד" במגדל העמק פועל במתכונת של סניף דיסקאונט המחזיק כשרויות גבוהות, אך פונה גם לאוכלוסיה חילונית, בדומה לאופן שבו פעל סניף בארות יצחק ברשת אלף.

יצוין כי מאז מכירת המניות לשופרסל שמרו השותפים על כוח האדם הניהולי שהיה ברשת "אלף" ואותם מנהלי סניפים חוזרים כעת למלא תפקיד ברשת החדשה. *