יוצאי אמדוקס ישקיעו עד 32.9 מיליון דולר בריטליקס; בארי שקד יפרוש

ספקית פתרונות התוכנה הודיעה על כניסתה להסכם מחייב עם קבוצת משקיעים, להקצאה פרטית של מניותיה, יחד עם אופציות לרכישת מניות

חברת ריטליקס , ספקית פתרונות התוכנה הודיעה היום על כניסתה להסכם מחייב עם קבוצת משקיעים הכוללת את מייסדי אמדוקס בועז דותן, אלי גלמן, נחמיה למלבאום, אבינועם נאור ומריו סגל, להקצאה פרטית של מניותיה בהיקף כולל של בין 15.3 מיליון דולר לכ-32.9 מיליון דולר, יחד עם אופציות לרכישת מניות.

בנוסף, החברה הודיעה כי מייסד ומנכ"ל החברה, בארי שקד, יפרוש מתפקידו בסוף השנה הנוכחית. שקד הסכים להישאר בתפקיד עד שתיסגר העסקה.

קבוצת המשקיעים הפרטיים מחזיקים כרגע ב-3.1% ממניות החברה, ובכוונתם להגדיל אחזקתם בחברה עד ל-20%. לשם כך, קבוצת המשקיעים יציעו לרכוש מהציבור כ-7.6% ממניות ריטליקס, במחיר של 9.1 דולר למניה, נמוך ב-2.1% ממחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט. 2.8% מהמניות הקבוצה תרכוש מבארי שקד, במחיר של 12 דולר למניה.

בארי שקד מסר היום: "תכננתי למסור את המושכות לפני שנתיים, אך החלטתי להישאר על מנת לסייע בניווט החברה דרך הסביבה העסקית המאתגרת על מנת להביא המשכיות. הנני מחויב כולי לעזור למשקיעים והחברה במהלך ואחרי תקופת המעבר".

ישי דוידי, יו"ר הדירקטוריון מסר: "אני מאמין כי המשקיעים החדשים הינם משקיעים אסטרטגיים אשר מביאים עימם ניסיון רב ויכולות ניהול מוכחות אשר יועילו משמעותית לריטליקס ואני מצפה לעבודה משותפת איתם למיצוי הפוטנציאל הגדול הגלום בריטליקס".

אלי גלמן, נציג קבוצת המשקיעים החדשה: "אנו מאמינים כי לריטליקס הפוטנציאל להתרחב ולצמוח אל השלב הבא בכל ההיבטים, לרבות המוצרים, השירותים והשווקים. בכוונתנו לרתום את הניסיון, המקצועיות ורשת הקשרים הגלובלית שלנו לטובת החברה".