פרטנר דורשת לבטל את השימוע על כניסתה לשוק השיחות הבינלאומיות

משרד התקשורת מבקש לקבוע כי החברות הסלולריות לא יוכלו לגבות את התשלום בצורה ישירה מהלקוח הסופי - אלא להנהיג מודל שהוא בדומה למודל הקיים היום בשוק הנייח

חברת פרטנר לא מתייאשת. לאחרונה החברה שוב פועלת כדי לשכנע את משרד התקשורת לאפשר לה להיכנס לשוק השיחות הבינלאומיות. ביום ראשון הגיעו נציגי החברה לדיון נוסף במשרד התקשורת על מנת לשכנע את המשרד להכניס שינויים בתנאים המקדימים שקבע בטרם יוכלו החברות הסלולריות להיכנס ישירות לשוק השיחות הבינלאומיות.

משרד התקשורת מבקש לקבוע כי החברות הסלולריות לא יוכלו לגבות את התשלום בצורה ישירה מהלקוח הסופי אלא להנהיג מודל שהוא בדומה למודל הקיים היום בשוק הנייח. כלומר, חברות השיחות הבינלאומיות הן אלו שגובות את התשלום מהלקוח, ומעבירות לחברות התשתית את התשלום על דקת השיחה או זמן האוויר.

פרטנר טענה אתמול כי אין למשרד סמכות לערוך את השימוע ודרשה לבטל אותו ולהעניק לה רישיון ללא מגבלות. לדברי החברה, מדיניות המשרד פוגעת בה במיוחד משום שבניגוד למתחרות שלה היא לא יכולה לספק שירותי שיחות בינלאומיים כיוון שהיא אינה משתייכת לקבוצת תקשורת דוגמת פלאפון השייכת לבזק ולה חברה אחות בזק בינלאומי, וסלקום השייכת לקבוצת אי די בי ואחות לחברה 013 נטוויז'ן.