גרסת הסטיישן של הסיאט האיביזה הקודמת זכתה בישראל להצלחה לא מבוטלת בקרב ציי רכב ונהגי מוניות דלי תקציב, עד שמקומה נתפס בידי הסקודה פאביה סטיישן. אולם את גרסת הסטיישן של הסיאט איביזה החדשה, שתצא לשוק בשנה הבאה, מייעדת החברה למשפחות דינמיות שמחפשות שילוב בין מראה אטרקטיבי, יכולות כביש של סופר-מיני זריזה ונפח מטען שימושי.
בינתיים מוצגת המכונית בתערוכת פרנקפורט על תקן של דגם תצוגה, שנושא את הסימול "IBZ" ומצויד בגימיקים כמו פנסי LED קדמיים. אולם באמצע השנה הבאה תהפוך המכונית לסדרתית ותגיע, כנראה, גם אלינו, עם מגוון מנועי בנזין ודיזל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.