חודש ראשון לגוגלפון בישראל: המכירות לא מתרוממות

גלובס tv כבר מהיום הראשון למכירת המכשיר יצאה סלקום בקמפיין טלוויזיה רחב, אולם הגלקסי מכר עד כה רק קצת יותר מ-2,000 יחידות ■ לשם השוואה - טלפונים חכמים מצליחים מוכרים בדרך-כלל כ-6,000 יחידות בחודש

מכירות מאכזבות למכשיר הגוגלפון הראשון בארץ - דגם הגלקסי של חברת סמסונג. סלקום וסמסונג הוציאו לפני קצת יותר מחודש את הגלקסי - טלפון הפועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד, הכולל ממשק מגע ומגוון יישומים של גוגל.

כבר מהיום הראשון למכירת המכשיר יצאה סלקום בקמפיין טלוויזיה רחב שכלל תשדיר בהפקת מקור, דבר לא שגרתי להשקה של סלולרי בארץ. אולם, ל"גלובס" נודע כי מכירות המכשיר עדיין לא מתרוממות, והגלקסי מכר עד עכשיו רק קצת יותר מ-2,000 יחידות.

לשם השוואה - טלפונים חכמים מצליחים מוכרים בדרך-כלל כ-6,000 יחידות בחודש. אחת הסיבות שפגעו ככל הנראה במכירות של הגלקסי היא מחסור במכשירים בחלק מהתקופה בה הוא נמכר - לפחות כך טוענים בסאני, המייבאת את מכשירי סמסונג לארץ.

לדברי דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני, "אני מרוצה מאוד מקצב המכירות שלנו, במיוחד כשמדובר במכשיר לא זול. אנחנו מצפים כי קצב המכירות יעלה ל-6,000 עד 8,000 יחידות בחודש, לאחר שהוא יצא היום בפרטנר".

סמסונג לא יזכו לבלעדיות לזמן רב בתחום הגוגלפון. חברת פלאפון שוקדת בימים אלה על השקת דגם המג'יק של חברת HTC, שיגיע גם עם מערכת ההפעלה אנדרואיד. פלאפון צפויה להשיק את המכשיר בתוך פחות משבועיים.

בנוסף, גם מוטורולה הכריזה בסוף השבוע שעבר על הגוגלפון הראשון שלה בשם DEXT, שכנראה יגיע גם הוא לישראל.