16. פרסום אברהם

מה דחף משרד, שמדורג במקום ה-30 מבחינת היקף תקציבים, למקום ה-16 במדד "משרד הפרסום של השנה"? בעיקר צמיחה חזקה במחצית הראשונה של 2009

בעלים: יריב אברהם

שנת יסוד: 2003

עובדים: 24

תקציבים מנוהלים יוני 2009: 9 מיליון שקל

צמיחה מחצית ראשונה 2009: 30%

השנה שהייתה: עד לפני כחצי שנה היה יריב אברהם, בעלי המשרד, חלק מהצמד נפתלי-אברהם. לפני כחצי שנה החליטו השניים להיפרד, ואברהם רכש את חלקו של שאול נפתלי. ההערכות בענף דיברו על עסקה לפי שווי משרד של 8.5 מיליון שקל.

מה דחף משרד, שמדורג במקום ה-30 מבחינת היקף תקציבים, למקום ה-16 במדד "משרד הפרסום של השנה"? בעיקר צמיחה חזקה במחצית הראשונה של 2009. המשרד הגדיל את נפח תקציביו ב-30% (שלישי בפרמטר), בשוק שירד בממוצע 5%-.

יחסית למשרד כל כך קטן מחזיק אברהם קאדר לקוחות מרשים - למשל מ.ח. אלישר (מפיצת הסיגריות של פיליפ מוריס), יגואר ורנואר - שממתגים אותו, לפחות כרגע, כבוטיק קטן ואיכותי. קמפיינים שהוא יצר עבור לקוחותיו במחצית הראשונה אפילו עלו מידי פעם לטלוויזיה, בין היתר תודות לתקציבי האופנה של רנואר.

לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים

עם הפנים ל-2010: מעניין יהיה לראות כיצד ישפיע על המשרד המעבר לפעילות של שותף אחד, והאם אברהם יגיע לבד רחוק יותר מהמקום אליו הגיע עם נפתלי.