תחרות לוואלה ונענע10: ynet משיק שירות דואר אלקטרוני

ב-ynet מעריכים כי שירות המייל יאפשר להם למשוך משתמשים חדשים, שחלקם מבקרים באתרים המתחרים רק בשל העובדה שתיבת הדואר שלהם נמצאת שם

בחודש הקרוב ישיק אתר ynet את אחד הפיצ'רים המרכזיים שטרם עלו בו - שירות דואר אלקטרוני. השירות יתבסס על שרת הדואר Exchange של מיקרוסופט, תוכנת השרת שמפעילה את האאוטלוק.

המוצר החדש הוא תוצר של עבודה מאומצת של חודשים רבים, במסגרת הניסיון של ynet להציע את כל השירותים האפשריים לגולשים שלה.

מבין האתרים המובילים בישראל, ynet הוא האחרון להשיק מייל אישי, לאחר שוואלה ונענע10 כבר מציעות את השירות הזה מזה זמן מה. ב-ynet מעריכים כי שירות המייל יאפשר להם למשוך משתמשים חדשים, שחלקם מבקר באתרים המתחרים רק בשל העובדה שתיבת הדואר שלהם נמצאת שם, ויסייע בתחרות הצמודה מול וואלה.

בסקר שערכה TNS טלסקר באפריל 2008, ואשר הוזמן על-ידי וואלה, עלה כי כ-35% מהאוכלוסייה בישראל בגילאי 13 ומעלה משתמשים בתיבת הדואר של וואלה כתיבת הדואר העיקרית שלהם, וכ-50% ציינו את וואלה כתיבת הדואר המשנית שלהם, כאשר סך המשתמשים הפעילים עומד על למעלה מ-2 מיליון איש. זאת בהשוואה ל-26% שציינו את Gmail כתיבת הדואר המרכזית, 22% שציינו את ספקיות האינטרנט, 3.4% שהצהירו כי הוטמייל היא התיבה העיקרית שלהם, ו-3.1% שהעידו כי הם משתמשים ביאהו מייל. 1% בלבד ציין את שירות הדואר של נענע10.