לבקשת מחזיקי האג"ח: אפריקה ישראל מזמנת אסיפה

החברה מתכוונת לדון באירועים וההתפתחויות שחלו מאז אסיפת מחזיקי האג"ח הקודמת, ובדבר דרכי פעולה אפשריות של מחזיקי האג"ח ושל החברה, לקראת הסדר חוב

תגבש הצעה חדשה? אפריקה ישראל הודיעה היום (ה') לבורסה על זימון אסיפת מחזיקי אג"ח ב-28 באוקטובר - לבקשת מחזיקי האג"ח.

באסיפת מחזיקי אג"ח מסדרה כ"ד וי"ז, החברה מתכוונת לדון באירועים וההתפתחויות שחלו מאז אסיפת מחזיקי האג"ח הקודמת מ-13 בספטמבר, ובדבר דרכי פעולה אפשריות של מחזיקי האג"ח ושל החברה, לקראת הסדר חוב.

מועד הפירעון של אג"ח מסדרה כ"ד הוא אפריל 2010, ושל סדרה י"ז הוא במארס 2010. אגרות החוב מסדרה ט' הן קרובות יותר לפדיון - בנובמבר 2009.

נזכיר כי באסיפה בין נציגות מחזיקי האג"ח שהתקיימה אתמול, בעל השליטה באפריקה ישראל, לב לבייב, הנחה את המנכ"ל איזי כהןלדחות את הסדר החוב שהציעו מחזיקי האג"ח והצדדים הסכימו שההצעה תיבחן ביסודיות על ידי פרופסור אמיר ברנע ותוכן על ידו מטעם אפריקה ישראל הצעה מעודכנת לאור הנתונים שייבדקו על ידו. המשא ומתן ביניהם יסתיים עד ה-6 בנובמבר.

במסגרת הפגישה אתמול הבהירה החברה כי היא לא תוכל לשרת חוב אג"ח של 3.5 מיליארד שקל. נקודת מחלוקת שנייה, קשורה להזרמת ההון המתבקשת מלבייב. המנכ"ל איזי כהן הדגיש את הרגישות הרבה של לבייב לנושא, אך המוסדיים דורשים יחס שווה בהזרמת ההון, אחרת הדילול של לבייב יהיה בהתאם.