יורם טורבוביץ': "הקניונים הם המקדשים של התקופה המודרנית"

גלובס tv יו"ר אזורים אמר את הדברים בטקס הנחת אבן-פינה לקניון עיר ימים בנתניה ■ מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, תמיר דגן: "בישראל המילה 'בועה' בנדל"ן למגורים לא מתאימה"

"פעם חשבתי שקניון זה דבר שמצוי בטבע עם נקיקים, ואחרי שלמדתי מה זה והלכנו בהתחלה לעזריאלי ברמת-גן, הסתכלנו כאילו זה הפלא השמיני - ולמדנו שזה המקדשים של התקופה המודרנית, מקום שאנשים רוצים לבוא אליו" - כך אמר אתמול (א') יו"ר חברת אזורים, יורם טורבוביץ', בטקס הנחת אבן-פינה לקניון עיר ימים בנתניה.

מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, תמיר דגן, אמר בטקס כי "המחירים ימשיכו ויטפסו כלפי מעלה, פשוט בגלל היצע מאוד נמוך. בישראל המילה 'בועה' בנדל"ן למגורים לא מתאימה. היתה עליית מחירים, שלטעמי כמו שניפחו את האפשרות לירידה של 20%-30% - גם היום קצת מגזימים בעלייה".

קניון עיר ימים בנתניה מוקם על-ידי שיכון ובינוי נדל"ן שבשליטת שרי אריסון ואזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין בהשקעה של 450 מיליון שקל, ומשתרע על שטח של 58 דונם.

יעקב סיסו, ממלא-מקום מנכ"ל אזורים, אמר כי "אנו מתכוונים להכניס לקניון הזה את כל הלקחים שיש לנו מקניונים קודמים שכבר בנינו. הקניון יהיה אחד מהדברים היפים ביותר שייבנו בתקופה הקרובה בישראל".

לדבריו, הוא אינו חושש מהמיתון במשק: "אנחנו מרגישים שהביקוש לקניון הזה מאוד גבוה. עוד לא התחלנו לבנות, ויש לנו כבר הרשמה של כ-30% משטחי המסחר שלנו, ואנו מממשיכים להחתים חוזים. כל הרשתות הישראליות הגדולות רוצות להיכנס לכאן, ואני מניח כי לא תהיה לנו בעיה לשווק אותו ברמות המחירים שאנחנו מצפים לקבל".