נוקיה 6720 קלאסיק - חכם עם עיצוב פשוט

ה-6720 של נוקיה מציע עיצוב פשוט וקצת מלבני, וחיוג קולי בעברית שהורחב גם לנגן המוזיקה - כך שתוכלו לבקש מהמכשיר להשמיע את השיר האהוב עליכם בלחיצת כפתור בודדת

העיצוב המלבני והמסורתי של מכשירי נוקיה לא עוזב את החברה שנים רבות, בעיקר בגלל שהוא עובד בצורה מוצלחת ולמרות שהוא לא משדר חדשנות. נוקיה 6720 קלאסיק מציע עיצוב פשוט וקצת מלבני, אבל עם יכולות מערכת ההפעלה החכמה של החברה - סימביאן סדרה 60 (גרסה 3.2), בדומה לרוב הטלפונים של נוקיה שיצאו מהחברה בשנתיים האחרונות.

*הפעלה קולית: רוב מכשירי הסימיבאן של נוקיה מציעים כבר תקופה ארוכה חיוג קולי בעברית, ללא צורך ללמד את המכשירים את שמות אנשי הקשר שלנו. היכולת הזו עדיין לא מספיק בשלה לישראלים, מכיוון שהמכשירים עדיין מתקשים להתמודד עם חלק מהשמות בשפה העברית ולכן רובנו פשוט מעדיפים להתעלם מהיישום הזה.

נוקיה 6720

נוקיה הרחיבה כאן את השימוש של ההפעלה הקולית גם לנגן המוזיקה, כך שתוכלו לבקש מהמכשיר להשמיע את השיר האהוב עליכם בלחיצת כפתור בודדת, המפעילה את היישום (לחיצה ארוכה על כוכבית). למרבה הפלא, האופציה עובדת בצורה מוצלחת ותוכלו לגשת לשירים שלכם בקלות בזמן פעילות ספורטיבית או כשאתם מקשיבים לשירים בטלפון בזמן נהיגה ברכב.

*מוזיקה: עדיין בעולם המוזיקה, בדומה לדגמים אחרים, נוקיה מציעה כאן את נגן המוזיקה הסטנדרטי שלה, המציע לכם חלוקה לפני אמנים, אלבומים, שירים או בניית רשימות השמעה. הבעיה היחידה בתחום הזה היא הזיכרון של הטלפון, בעוד הזיכרון הפנימי של המכשיר, הוא רק 70 מגה (מה שיכול להקשות על התקנת תוכנות פנימיות), כרטיס הזיכרון המגיע עם הדגם הזה עומד על 1 ג'יגה בלבד. אם תחליטו להתחבר לשירות ה-MUSIX של פלאפון, המאפשר להוריד שירים ללא הגבלה למכשיר (בתשלום חודשי), אתם תגלו שהמקום הפנוי שלכם יאזל מהר מאוד.

*עיצוב: אחד הדברים המיוחדים בעיצוב היחסית פשוט של המכשיר הזה, הוא הקימור בחלק התחתון של הכפתורים. הקימור הזה נוצר בשביל לספק נוחות טובה יותר בהחזקת המכשיר לצד האוזן, והוא מצליח לעשות את זה.

*יכולות נוספות כוללות: מעבד חזק במהירות 600 מגה הרץ, ספיקרפון באיכות טובה והתקן GPS פנימי לניווט בכבישי הארץ. מצלמת ה-5 מגה פיקסל מגיעה כאן עם עדשה של קרל זייס, המספקת באמצעותה תמונות באיכות טובה, אבל במקומות סגורים, איכות התמונות הייתה קצת מגורענת.

*בשורה התחתונה: 6720 קלאסיק הוא טלפון חכם של נוקיה בעיצוב פשוט.

*מחיר: רשת פלאפון - ב-2,516 שקל (או 70 שקל כפול 36 תשלומים).

ציון: 8.