חברת
אל-על מצאה פיתרון לירידה המשמעותית בביקוש למושבים ב
מחלקות העסקים. במסגרת הפיתרון, שיכול בקלות להיקרא "בייסיק ביזנס" (בפרפרזה על מוצר אחר של החברה שנקרא "בייסיק אקונומי"), פונים דיילי הקרקע של החברה לנוסעים במחלקת תיירים ב
טיסות ארוכות-טווח, ומציעים להם לשלם 250 דולר - ובתמורה לשבת במחלקת העסקים.
התנאי: אותם נוסעים יקבלו ארוחות של מחלקת תיירים. יצויין כי מחלקות העסקים ומחלקות ראשונות מהוות אצל כל חברות התעופה מוצר פרימיום.
מנהל של אחת מחברות התעופה אמר ל"גלובס" כי "מחלקות העסקים הן היהלום שבכתר. הורדה כזו ברמתן תכניס לחברה אולי כמה אלפי דולרים בכל טיסה, אך תפגע במותג בטווח הארוך".
מאל-על נמסר בתגובה כי החברה נוהגת להציע מושבי עסקים לנוסעי מחלקות תיירים במקרים בהם בטיסה לא נפתחת מחלקת עסקים או במקרים בהם יש רישום יתר במחלקת תיירים, בעוד במחלקת העסקים יש מקומות פנויים. במקרים כאלה פרופיל השירות הוא של מחלקת תיירים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.