גילת תספק פתרון תקשורת למדינה באסיה במיליוני דולרים

במסגרת ההסכם, גילת תספק פתרון מקצה לקצה (turnkey) של תקשורת בפס רחב למשרד בטחוני של אחת ממדינות אסיה ■ הפתרון יכלול את פלטפורמת התקשורת הלוויינית SkyEdge II של החברה

חברת גילת , בניהולו של עמירם לוינברג, דיווחה היום (ג') לבורסה על חוזה חדש שהיקפו מיליוני דולרים עם משרד בטחוני של אחת ממדינות אסיה.

במסגרת ההסכם, גילת, המפתחת ומשווקת תחנות לוויין זעירות (VSATs) שמיועדות לתקשורת ומספקת במקביל שירותים נלווים, תספק פתרון מקצה לקצה (turnkey) של תקשורת בפס רחב. הפתרון ישלב סוגים שונים של טכנולוגיות תקשורת ויכלול את פלטפורמת התקשורת הלוויינית SkyEdge II של החברה, המאפשרת העברה מהירה בין היחידות השונות של הארגון, של נתונים, וידאו ואפליקציות קול.

מערכת ה-SkyEdge II מספקת יכולת תקשורת מהירה המאפשרת הספק גבוה של העברת קבצים ושירותי קול למערכת הטלפוניה - פלטפורמה גמישה המתאימה לצרכים הגוברים של לקוחות הקצה. היא מאפשרת פתרון ללקוחות שונים ביניהם ארגונים עסקיים, רשתות כפריות מרוחקות, ערוצי סלולר ואפליקציות לרשתות ממשלתיות.

העסקה הנוכחית מצטרפת לעסקה בקזחסטאן מהחודש שעבר, אז דיווחה גילת כי תרחיב עבור קזחסטאן טלקום (Kazakhtelecom), חברת התקשורת הגדולה במדינה ולקוחה ותיקה של גילת, את רשת התקשורת הלוויינית שפרסה עבורה בעבר, כך שתכלול גם פתרון לשירותי תקשורת סלולרית. הפתרון יאפשר לקזחסטאן טלקום לספק שירותי תקשורת לאזורים בהם לא הייתה לכך כדאיות כלכלית בעבר.