ניסיון פישינג נוסף באתר בנק לאומי

בבנק ערים לניסיון, חוסמים כל ניסיון כניסה לאתר המתחזה ומוסרים שעד לרגע זה אין אף נזק לאף לקוח ■ הבנק אף העביר את פרטי המתחזה למשטרת ישראל לפני כשבוע

ניסיון פישינג נוסף באתר בנק לאומי. חלק מלקוחות בנק לאומי קיבלו הודעה בשעות האחרונות בזו הלשון:

"לקוח נכבד, כדי להבטיח שאתה מוגן תמיד, אנחנו מציגים תכנית חדשה על אבטחה בשם בנק מאובטחת ותראה כמה יוזמות זה יהיה לשים במקום לשפר את חוויית בנקאות האינטרנט שלך".

"המשך למדוד את האבטחה החדשים" (כך במקור ר.ר.), "הרישומים שלנו מצביעים על חשבונך היה מסומן ויש תולדה שגיאה פנימית על המעבד שלנו. מטעמי אבטחה, עליך לעדכן את החשבון שלך לשחזר גישה מלאה בנקאות מקוונת שלך. אנא לחץ כאן כדי להשלים לעדכן את החשבון שלך".

ההפניה מובילה לאתר מתחזה הזהה לאתר של הבנק אך כתובתו שונה מהכתובת המקורית של הבנק. נציין כי אתמול היה ניסיון פישינג דומה באתר בנק ישראל.

בבנק ערים לניסיון, חוסמים כל ניסיון כניסה ומוסרים שעד לרגע זה אין אף נזק לאף לקוח. הבנק אף העביר את פרטי המתחזה למשטרת ישראל לפני כשבוע. בניסיון "פישינג" הנוכלים מתחזים לאתר לגיטימי כשהם מקימים אתר אינטרנט חדש הדומה לאתר ממנו רוצים להוציא את המידע, שאף נושא כתובת URL דומה מאוד לאתר המקורי.

מהבנק מבקשים מלקוחות שקיבלו הודעה כזו להתעלם ממנה ולא להכניס את פרטיהם ואף מיידעים את הלקוחות כיצד להתמודד עם התופעה.

לפני כשבועיים היה ניסיון "פישינג" דומה ללקוחות אתר בנק לאומי. בניוסיון יורט על ידי הבנק. אז דובר בכ-25 לקוחות אשר נפלו ברשת ומייד נחסמו החשבונות. חלק מהלקוחות קיבלו מייל המבקש מהם לעדכן את פרטיהם לצורך תוכנית אבטחה. כעבור מספר דקות הורד האתר המתחזה מרשת האינטרנט.