לידקום תפסיק לפעול ב-2010; המנכ"ל עופר בלוך התפטר; נופלת ב-22%

בלוך מונה למנכ"ל נייר חדרה שבשליטת דנקנר ■ החברה לא תוכל להמשיך לנהל את עסקיה החל מהרבעון הראשון של 2010 ■ הציגה לדירקטוריון תוכנית חירום שבה הוא תומך

חברת לידקום לא תוכל להמשיך את פעילותה, מנכ"ל החברה, עופר בלוך התפטר, הנהלת החברה הציגה לדירקטוריון תוכנית חירום. כך עולה מהודעת החברה לבורסה אתמול, זאת לאחר שדירקטוריון החברה בחן את ההתפתחויות האחרונות במצב עסקיה של החברה ואת מצבה הכספי ומצא כי לאור הנתונים שהוצגו בפניו - החברה איננה יכולה להמשיך לנהל את עסקיה החל מהרבעון הראשון של שנת 2010.

החברה מאשימה במצבה הקשה מספר גורמים, ביניהם גם השפעת הפרסומים בעיתונות אודות מצבה הכספי הקשה על לקוחותיה וספקיה, השפעת התמשכות המו"מ בין החברה, הבנקים ומחזיקי אג"ח מסדרה א' של החברה להשגת מתווה להסדר בין הצדדים על לקוחות, ספקים ועובדים, וכן חוסר היכולת להשיג מימון בדרך של שירותי פקטורינג כמתוכנן.

ההנהלה הציגה לדירקטוריון תוכנית חירום עסקית לשנת 2010, אשר עשויה, בכפוף למציאת מקורות מימון, לאפשר את פעילותה של החברה. הדירקטוריון תומך בהפעלת תוכנית החירום, אך בהעדר מימון שייאפשר את יישומה, הדירקטוריון סבור כי אין מקום למינוי מנכ"ל במקומו של עופר בלוך שהודיע על התפטרותו.

במקביל פרסמה היום חברת נייר חדרה מקבוצת אי.די.בי כי עופר בלוך מונה למנכ"ל החברה. נציין כי בלוך היה מנכ"ל לידקום מחודש ספטמבר השנה, לפני כן כיהן כמנכ"ל ונשיא נטפים משנת 2006 ובשלוש השנים שקדמו לכך כיהן כמנכ"ל yes.