פינוי בינוי בבת-ים: 144 דירות ישנות ייהרסו - לטובת מגדלים

חברת אזורים תבצע את הפרויקט במתחם השבטים בעיר ■ 10 בניינים בני 4 קומות כל אחד ייהרסו ובמקום ייבנו 6 מגדלי מגורים בני 27 קומות שיכילו 746 דירות חדשות

אין מקום לדירות בגוש דן? לא צריך להגזים. חברת אזורים נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי רחב היקף בעיר בת ים, במתחם השבטים. אזורים תהרוס 144 דירות ישנות באזור ותבנה במקומן 746 דירות בבניינים רבי קומות.

מתחם השבטים הינו מתחם המשתרע על שטח של 18 דונם בין הרחובות ה"קוממיות", "ניסנבויים" ו"קרן היסוד". המתחם כולל 144 יחידות דיור ישנות ב-10 מבנים בני 4 קומות כל אחד אשר במקומן מתוכננות להיבנות על ידי חברת אזורים כ-746 דירות ב-6 מגדלי מגורים בגובה של 27 קומות.

רוב בעלי הדירות במתחם, כ-75%, כבר חתמו על חוזי פינוי בינוי מלאים מול חברת אזורים. הדירות הקיימות כיום במתחם השבטים הינן דירות ישנות, בגודל של כ-62 מ"ר, אשר במקומן יקבלו הדיירים דירות חדשות ומרווחות: כל בניין יכלול לובי מפואר, חניה צמודה, מרפסת שמש ונוף לים. כמו כן, יקבלו בעלי הדירות שכ"ד למשך כל תקופת הבנייה, הוצאות הובלה וערבות.

הפרויקט במתחם השבטים החל את דרכו לפני שנים מספר בייזום וחסות עיריית בת ים וכעת מקודם ע"י חברת אזורים ובברכתה של העירייה. תושביו הקיימים של המתחם מציינים כי הם מייחלים לשינוי ומעוניינים לקדם את הפרויקט מהר ככל שניתן.

אזורים מסרה כי היא "רואה בקידום הפינוי-בינוי וההתחדשות העירונית בחברה - תחום אשר ממשיך לצבור תאוצה ומשמש מנוע צמיחה עתידי לחברה.

מטעם אזורים מלווה את הפרויקט עו"ד ישי איציקוביץ ממשרד יגאל ארנון, ומטעמם של בעלי הדירות במתחם - עורכי הדין עינבר לב ומור אוזרקובסקי.

אזורים בת ים פינוי בינוי במתחם השבטים