קופסאות דגנים של נסטלה משמשות כשלט למשחק מחשב

הצמדת המידע למוצר באמצעות מסכים ואפליקציות אלקטרוניות הופכת למגמה המחזקת את המותג

חברת דאסו סיסטמס הציגה בכנס הלקוחות שלה בפריס, את הקמפיין הטכנולוגי החדש שנערך בצרפת על גבי קופסאות דגני בוקר של חברת נסטלה. הקמפיין המשתייך לעולם ה"מציאות מועשרת" משלב בין קופסת הדגנים למשחק וירטואלי על גבי מסך המחשב, כאשר הקופסא משמשת כאמצעי השליטה במשחק. על גבי האריזה של דגני שוקולד המיועדות לילדים מופיע ריבוע שחור. כאשר נכנסים לאתר הייעודי לקמפיין ומכוונים את הריבוע השחור למצלמת הרשת של המחשב, מופעל משחק בהשתתפות הדמות המצוירת מהסרט ארתור והמינימונים, שסרט ההמשך שלו יצא במהלך חודש דצמבר הקרוב.

באמצעות הזזת הקופסא שולט השחקן בכדור המשולב במשחק או בדמות. דאסו סיסטמס היא חברת תוכנה צרפתית שעיקר עיסוקה הוא ניהול חיי מוצר, בין היתר באמצעות הדמיה בתלת מימד של המוצר ושיתוף בין מספר רב של גורמים. בשבועיים שחלפו מאז יציאת הקמפיין לשוק התבצעו כ- 10 מיליון כניסות לאתר.

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר)

פרשנות העורך

הצמדת המידע למוצר, שבמשך שנים גרמה כאבי ראש ליצרנים של מוצרי צריכה ומזון, מוצאת לאחרונה את פתרונה, באמצעות מסכים וביטויים אלקטרוניים על גבי האריזות של המוצרים, שבאמצעותם ניתן להיכנס לאתרים שונים, בין אם להרחיב את המידע על המוצר, ובין אם ליהנות ממשחקים המשדרגים את עוצמת המותג של המוצרים. תחום זה ילך ויתרחב, ויהפוך בעתיד לחלק בלתי נפרד מהמידע המוצג על גבי אריזות המוצרים