עידו רוזנבלום נבחר לפרזנטור של מותג הרכב רנו בישראל. במסגרת המהלך יוביל רוזנבלום את המיתוג מחדש של רכבי רנו בישראל. על תפקיד זה ירוויח רוזנבלום כ-500 אלף שקל.
מדובר במהלך נדיר במדיניות הפרסום של רנו העולמית: זו הפעם הראשונה בה מאשרת יצרנית הרכב הצרפתית למשווק להשתמש בפרזנטור מקומי לפרסום. עוד נודע כי רוזנבלום ירכוש בקרוב מכונית מדגם רנו קליאו.
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מסר: "הבחירה בעידו רוזנבלום לפרזנטור הינה תולדה של מחקרי שוק מעמיקים וסדרה של קבוצות מיקוד, מהן עלה כי מגיש הטלוויזיה הינו מוביל דעת הקהל שמייצג באופן הטוב ביותר את ערכי המותג".
עלות הקמפיין תעמוד בכיכובו של רוזנבלום על כ-12 מיליון שקל, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
רוזנבלום מגיש בימים אלה את התוכנית "מונית הכסף", ומשתתף ב"מועדון לילה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.