משרד התקשורת פירסם הוראות בנושא שיחת חינם (1-800 או 1-801) - התיקון ייכנס לתוקף ב-28 במארס 2010. עם כניסת ההסדר לתוקף, כל מתקשר מרשת נייחת או סלולרית לשירות "שיחת חינם".
נכון להיום, שירות "שיחת חינם", באמצעות חיוג למספרי 1-800 או 1-801, הינו שירות הניתן ללא תשלום, למתקשר מרשת נייחת בלבד.
עד כה סיפקו את השירות בזק ומפעילים פנים-ארציים נייחים, וכעת, במגמה להגביר את התחרות בתחום, מאפשר משרד התקשורת לכלל המפעילים הנייחים והסלולרים לספק את השירות. כיום המתקשר מרשת סלולרית משלם עבור השירות סכום של עד 22 אגורות (לא כולל מע"מ) לכל דקת שיחה.
מאחר שבמקור הושק שירות 1-800 כשירות שיחת חינם ברשת נייחת, צרכנים רבים סבורים בטעות כי שירות 1-800 הנו שירות חינם למתקשר, בין אם ביצע את השיחה מרשת נייחת בין אם מרשת סלולרית.
עובדה זו גורמת לחוסר שקיפות עבור מנוי המתקשר מרשת סלולרית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.