הופ משיקה ערוץ חדש בשם "הופ! ילדות ישראלית"

הערוץ, המוקדש לשירים עבריים ולסיפורי ילדות קלאסיים, יחל את שידוריו ב-1 בדצמבר בכבלים ובלוויין

"ערוץ הופ" מחזיר עטרה ליושנה: קבוצת ערוצי הופ משיקה ערוץ חדש בשם "הופ! ילדות ישראלית" המוקדש לשירים עבריים ולסיפורי ילדות קלאסיים. מדובר בערוץ פרימיום, שיחל את שידוריו ב-1 בדצמבר בכבלים ובלוויין.

הערוץ, שקהל היעד שלו נע בין גילאי שנה עד שבע, מבקש "להכיר לבני הדור הצעיר את הקלאסיקות המוכרות והאהובות של התרבות הישראלית"- כך לדברי הערוץ, שמבטיח את מיטב נכסי צאן הברזל של ישראל: ביניהם שירי אהוד מנור, לאה גולדברג, נעמי שמר, חיים נחמן ביאליק, חלק מהביצועים מקוריים של חווה אלברשטיין, אריק איינשטיין, מתי כספי, עוזי חיטמן ז"ל, נתן דטנר ועוד..

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר, אמר תמיר פאול, מבעלי הערוץ כי "קלאסיקות נפלאות של שירים, סיפורים, לא יהיו מוכרות לילדינו אם לא נשמר אותן. בערוץ החדש הילדים ימצאו עיבוד טלוויזיוני חווייתי, עדכני ומלהיב לנכסי התרבות עליהם גדלנו".

לגבי עלויות, מהערוץ נמסר כי : ערוץ "הופ! ילדות ישראלית" ייפתח לתקופת היכרות ללא תשלום ללקוחות הכבלים והלוויין עד ה-3 בינואר, ולאחר מכן יוצע ללקוחות בתשלום של 12.90-13.90 שקל לחודש. בהופ! מעריכים כי התוכן האיכותי בערוץ יוכיח את עצמו, וימשוך בתוך כשנה עשרות אלפי מנויים. הערוץ ישודר בערוץ 78 ב-HOT ובערוץ 39 ב-yes, בין השעות 6:00 בבוקר ל-21:00 בערב. לאחר השעה 21:00 הופך הערוץ לרדיו לילה לילדים.