רות' קפיטל: פרולור - אחת ממניות הביוטק המבטיחות ל-2010

העניק למניה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 4 דולר למניה ■ "מידע אמפירי שעיבדנו על עשרות חברות בתחום במשך השנתיים האחרונות מראה שהזמן הטוב ביותר לקנות מניות ביוטק הינו כ- 3 או 4 חודשים לפני סיום ניסוי קליני"

בית ההשקעות רות' קפיטל בחר במניית פרולור כאחת מ-3 מניות הביוטק המבטיחות בארה"ב לשנת 2010.

זו הפעם השלישית בחצי השנה האחרונה שבית השקעות מרכזי בארה"ב חוזה עתיד אופטימי לחברה ולמניה אשר נמצאת לפני פרסום תוצאות הניסוי הקליני הראשון שלה בבני אדם. פרולור הינה חברת ביוטק ישראלית שנסחרת בנאסד"ק בשווי של כ- 70 מליון דולר. המניה נמצאת על קו מגמה עולה ברור, והאנליסטים צופים עליה ניכרת במחיר המניה במהלך 2010. רות' קפיטל העניק למניה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 4 דולר למניה.

"החברה נמצאת ממש מתחת לרדאר. לחברה פתרונות יותר אלגנטיים מלמתחרות. אם הניסוי אשר תוצאותיו יפורסמו ברבעון הראשון 2010 יצליח, ישימו לב למניה והיא צפויה לנסוק", נכתב בתחזית של קפיטל רות'.

"המניה לדעתנו הינה בין שלוש המניות המבטיחות ביותר בתחום הביוטק ב 2010 . מידע אמפירי שעיבדנו על עשרות חברות בתחום במשך השנתיים האחרונות מראה שהזמן הטוב ביותר לקנות מניות ביוטק הינו כ- 3 או 4 חודשים לפני סיום ניסוי קליני".

חברת פרולור ביוטק עוסקת בפיתוח גרסאות ארוכות טווח של תרופות קיימות החברה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית, המאפשרת להחליף זריקות יומיות בזריקות בתדירות נמוכה יותר. התרופות בעלות משך השפעה ארוך יותר מהתרופות הקיימות כיום בשוק, נמכרות מדי שנה בכ- 80 מיליארדי דולרים בעולם. הטכנולוגיה מתייחסת לעשרות תרופות ולא לתרופה בודדת, ומכאן הפוטנציאל האדיר של החברה.

יו"ר מועצת המנהלים של פרולור ובעל המניות הגדול ביותר הינו ד"ר פיל פרוסט אשר מכר את אייווקס לטבע בעסקת ענק לפי שווי של 7.4 מיליארד דולר בשנת 2006. כיום נמצאת פרולור בפני פרסום תוצאות הניסוי הראשון שנערך בבני אדם בתחום הורמון הגדילה בדרך אל פתרון רפואי מהפכני.