לבייב מממש: אפריקה מכרה חברת נדל"ן פיליפינית ב-63.5 מיליון שקל

העסקה צפויה לייצר לאפריקה ישראל תזרים נקי בסך של כ-47 מיליון שקל ■ הרווח שירשם בדוחות - לא מהותי ■ איזי כהן: "העסקה משקפת את התמקדות החברה ברוסיה, מזרח אירופה, ארה"ב וישראל"

לב לבייב ממשיך במסע מימושים לשם הגדלת הנזילות וההתמקדות של אפריקה ישראל באיזורי הליבה של פעילותה. חברת אפריקה נכסים מקבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (ב') כי, מכרה את אחזקותיה בחברה הפיליפינית Cyberzone Properties Inc, המחזיקה בפרוייקט נדל"ן בפיליפינים בתמורה לכ-63.5 מיליון שקל.

העסקה צפויה לייצר לאפריקה ישראל תזרים נקי בסך של כ-47 מיליון שקל. כמו כן, צפויה החברה לרשום בדוחותיה הכספיים רווח הון בסכום לא מהותי, בגין העסקה. במסגרת העסקה ירכוש תאגיד זר המחזיק ב-60% בחברה הפיליפינית את אחזקותיה של אפריקה ישראל בשיעור של 40%.

איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל, שברך על חתימת ההסכם אמר כי, מכירת האחזקות בחברת Cyberzone Properties משקפת את התמקדותה של הקבוצה באזורי הליבה של פעילותה והם: רוסיה, מזרח אירופה, ארה"ב וישראל. כהן הוסיף עוד כי, ההסכם משקף מימוש מוצלח של פעילות באזור בו לחברה אין כוונה לפתח פעילות עסקית בתקופה הקרובה. "מימוש זה מייצר תזרים מזומנים נטו של כ-47 מיליון שקל".

"עם השלמתו הצפויה של ההסדר על ידי כל הצדדים, תמשיך אפריקה ישראל להתמקד בעשייה עסקית ובפיתוח הפעילויות לטובת כל בעלי האינטרסים בחברה, בעלי המניות ומחזיקי האג"ח", הדגיש כהן.