כצפוי: דני דנקנר עוזב את דירקטוריון הפועלים

זאת בהמשך להבנות מחודש יוני בין בעלת השליטה שרי אריסון לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר ■ מדובר בהבנות שסיימו את הסכסוך בין אריסון לפישר שדרש את התפטרותו של דנקנר מתפקיד היו"ר

שינויים בדירקטוריון הפועלים . כצפוי, יו"ר הבנק לשעבר דני דנקנר עוזב את הדירקטוריון, זאת בהמשך להבנות מחודש יוני בין בעלת השליטה שרי אריסון לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר. מדובר בהבנות שסיימו את הסכסוך בין אריסון לפישר שדרש את התפטרותו של דנקנר מתפקיד היו"ר.

דנקנר הוא חבר הדירקטוריון הוותיק ביותר ומכהן בו מאז ההפרטה בנובמבר 1997. בנוסף להיותו דירקטור, כיהן דנקנר כיו"ר ישראכרט, סגן יו"ר הבנק וביוני 2007 נבחר ליו"ר. דנקנר כאמור עזב את התפקיד לאור דרישה תקיפה של בנק ישראל. בספטמבר הוא מונה לתפקיד מנכ"ל אריסון השקעות, החברה דרכה מחזיקה שרי אריסון בשליטה בהפועלים.

במקביל התפטר מדירקטוריון הפועלים פרופ' עודד שריג שעתיד להתמנות לתפקיד הממונה על שוק ההון והמפקח על הביטוח במשרד האוצר. שריג כיהן בדירקטוריון הפועלים מאז ספטמבר 2007. הוא מונה לאחר פיטוריו של אמיר ברנע כחלק מחיזוק הדירקטוריון במומחים לניהול סיכונים. כעת יצטרך הבנק להשלים את חברי הדירקטוריון ולמנות שני דירקטורים חדשים.