קבוצת חבס תמכור זכויות במגרש נוסף במתחם פארק צמרת

הרווח הצפוי לקבוצת חבס מהעסקה מסתכם בכ-34 מיליון שקל ■ זהו המגרש השני שמוכרת חבס לב.ס.ר במתחם, והוא מיועד לבניית עד 129 יחידות דיור

קבוצת חבס, שבשליטת הרצל חבס, הודיעה היום כי חתמה על הסכם אופציה עם קבוצת ב.ס.ר, המארגנת קבוצות רכישה, לפיו תמכור את זכויותיה במגרש נוסף במתחם פארק צמרת בתל אביב לב.ס.ר בתמורה ל-137 מיליון שקל.

הרווח הצפוי לקבוצת חבס מהעסקה מסתכם בכ- 34 מיליון שקל. זהו המגרש השני שמוכרת חבס לב.ס.ר במתחם, והוא מיועד לבניית עד 129 יחידות דיור. על פי העסקה הנרקמת, קבוצת רכישה עתידה לרכוש את מלוא זכויות חבס במגרש לא יאוחר מאפריל 2010.

אייל רגב, מנכ"ל קבוצת חבס, מסר כי החברה קיבלה פנייה מקבוצת ב.ס.ר לרכוש את המגרש וכי "מדובר מבחינתנו בהזדמנות עסקית טובה למימוש הקרקע במחיר ראוי". לדברי רגב, "מכירת שני המגרשים בשכונת "פארק צמרת" משלימה מהלך צבירת יתרת מזומנים פנויים משמעותית בהיקף של מאות מיליוני שקלים, אשר תאפשר לנו לפעול ביתר שאת ובקצב משמעותי, ליישום האסטרטגיה של החברה, במרכזה השקעות היתרות הנ"ל בארץ ובחו"ל, במהלך שנת 2010".

המגרש אותו תמכור חבס לב.ס.ר., הקרוי "מגרש 5", ממוקם בסמיכות לפרויקט Yoo Tel Aviv, שנבנה על ידי קבוצת חבס. לדברי החברה, עד כה נמכרו יחידות מגורים בהיקף של למעלה ממיליארד שקל בפרויקט.

נציין כי רכישת זכויות הבעלות של קבוצת חבס בשני המגרשים בשכונת "פארק צמרת" בתל אביב, הידועים כמגרשים 5 ו- 6, הושלמה לאחר שחבס השלימה מהלך רכישה במסגרתו רכשה הקבוצה במספר עסקאות נפרדות את חלקיהם של יתר בעלי הזכויות בשני מגרשים אלו. לפני כחודשיים מומשה האופציה שניתנה לקבוצת ב.ס.ר לרכישת זכויותיה של חבס במגרש 6 והעסקה למכירתו של המגרש הושלמה לאחרונה. סך התמורה שתקבל חבס בגין זכויותיה במגרש זה הינה 127 מיליון שקל. מגרש 6 מיועד לבניית עד 122 יחידות דיור.