קסאבייר דארשה מתמנה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ב-HOT

אילן צחי, מנהל שירות לקוחות טלפוני סלקום, מתמנה לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות ב-HOT

שינוי ארגוני משמעותי ב-HOT. קסאבייר דארשה (Xavier Darche) יתמנה לתפקיד ה - CTO של HOT, ובמסגרת זאת מוקמת חטיבת טכנולוגיות מורחבת, שאליה יצורפו הטכנאים והמתקינים.

כפי שפורסם ב"גלובס", פטריק דרהי, בעל המניות הגדול בחברה, לוקח על עצמו את האחריות לנושא הטכנולוגי בהוט תוך שהוא בונה מבנה ארגוני דומה למבנה הארגוני של החברות שלו בעולם, כך שכולן יעבדו בצורה אחידה. גם החבילות השיווקיות החדשות שפרסמה החברה אתמול הן חלק מהמהלך של התאמת מערך השיווק לנהוג אצל דרהי.
חטיבת ההנדסה ומערכות המידע יהיו חלק מהחטיבה המורחבת. קסאבייר דארשה שימש כ - CTO בחברה הבלגית וכן סגן CTO בחברה הצרפתית שלו. הוא אמור לקבל רישיון עבודה ולהתחיל לעבוד בארץ בקרוב. אילון גינזבורג, ששימש כסמנכ"ל החטיבה עד עכשיו, ימשיך בתפקידו אך יהיה כפוף לדארשה.

במקביל, הודיעה היום החברה על מינויו של אילן צחי, לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות. אילן, שכיהן בתפקידו האחרון כמנהל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום וכחבר הנהלת החברה. אילן צחי מחליף את מיקי מרגלית שפרש לאחרונה מהתפקיד.

הרצל עוזר מנכ"ל הוט אמר היום שאילן צחי הינו מנהל שירות מוערך ובעל נסיון עשיר בניהול מוקדי שירות. אין לי ספק, כי עם ניסיונו הרב, יתרום אילן רבות להמשך מהפיכת השירות, שהחברה עוברת בשנה האחרונה. הוא ייכנס לתפקידו מייד לאחר סיום החפיפה בסלקום. בנוסף, הודיע עוזר על מינויה של לילך טל לסמנכ"לית, והיא תמשיך בתפקידה כעוזרת מנכ"ל וכראש מטה החברה.