רבנים: "האינטרנט הוא מהות התועבה, וזה הזמן לחסל את התופעה"

כך דווח בגלי צה"ל ■ בכינוס מיוחד בבני-ברק הרבנים העבירו הילוך במלחמה באינטרנט: "האינטרנט מאיים על נשמות ילדנו; תלמיד שהוריו לא יצהירו כי בבית אין אינטרנט - לא יוכל להירשם לבית-הספר"

אחרי מאבק באתרים החרדיים וטענה כי הוא גורם למחלת הסרטן, הרבנים שוב יוצאים נגד האינטרנט והפעם הנושא הוגדר על-ידיהם כלא פחות מסכנת נפשות של ממש: "האינטרנט מאיים על נשמות ילדנו", הם אומרים, ומעלים את המאבק המתמשך שלב. אם עד כה היה הפיקוח על השימוש באינטרנט נתון לשיקול ההורים, הרי שכעת הוא יועבר לפי דרשיתם, למוסדות החינוך התורניים, כך דווח בגלי צה"ל.

בכינוס מיוחד שנערך אתמול בבני ברק, הוחלט להקשיח את תנאי הקבלה למוסדות החינוכיים: תלמיד שהוריו לא יצהירו שבבית אין אינטרנט - לא יוכל להירשם לבית הספר. בדומה למהפכת הטלוויזיה או להוראה להגיע לבתי הספר בלבוש צנוע, הרי שגם כאן ייאלצו ההורים להתחיל לחתום על התחייבות, מי שלא יעמוד בהתחייבות ילדיו פשוט לא יתקבלו למוסד החינוכי. פירצה אחת עליה דובר היא האפשרות לקבל אישור מיוחד מוועדת התקשורת לצורך חיבור לרשת למטרת פרנסה.

באירוע נכחו הרב קנייבסקי ועד האדמ"ור מגור, ועם מסר כתוב גם מהרב יוסף שלום אלישיב. רבנים רבים העבירו מסר ברור: "האינטרנט הוא מהות התועבה וזה הזמן לחסל את התופעה".