הממונה על ההגבלים אישרה: ויטה פרי גליל תרכוש את מילוז

ויטה פרי הגליל תרכוש את מפעל מילוז ובכך תציל אותו מסגירה ומפיטורי 400 עובדי המפעל

ויטה פרי הגליל תרכוש את מפעל מילוז ובכך תציל אותו מסגירה ומפיטורי 400 עובדי המפעל.

זאת, לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, אישרה את העסקה. את המהלך יזם והוביל אושיק אפרים, יו"ר ומנכ"ל תשלובת ויטה פרי הגליל.

כזכור, ויטה פרי גליל, שבבעלות זכי שלום ומשפחת קופרלי המחזיקים ב"חצי חינם", ניהלו מו"מ מתקדם לרכישת המפעל שבבעלות יעקב צ'אסקלה ומשה אורבך.

יצוין כי הממונה על ההגבלים היא שדרשה מבעלי מילוז למכור את המפעל שכן הם מחזיקים בחברת "פריניר", שמייצרת גם היא רסק עגבניות.

מפעל מילוז ממוקם צפונית לנהריה ונחשב למפעל העגבניות הגדול והוותיק בישראל. כיום מעבד המפעל 50,000 טון עגבניות בעונה תחת המותגים "טל" ו"טל וטרי", וכ-25,000 טון פרי עבור מפעלי מיצים ומשקאות קלים בארץ וברחבי העולם.

לפני פחות משנה מפעל ויטה פרי הגליל עמד בפני סגירה ופיטורי כל העובדים. אושיק אפרים, זכי שלום ומשפחת קופרלי מנעו את פיטורי העובדים, המפעל שוקם, וגויסו עובדים נוספים.

יו"ר ומנכ"ל תשלובת ויטה פרי הגליל, אושיק אפרים: "אני רואה ברכישת מילוז את הגשמת החזון של תשלובת פרי הגליל והפיכתו לאחד מיצרני המזון הגדולים בישראל. אני בטוח שנצליח לשחזר עם מילוז את המהלך שעשינו עם תשלובת ויטה פרי הגליל שעמדה בפני קריסה והפכה בזמן קצר לשחקן מרכזי בשוק. אני שמח על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לקחת חלק פעיל בפיתוח הגליל וביצירת מקומות עבודה לתושבי האזור".