המבקר בודק את מעורבות ראש עיריית ר"ג בקידום פרויקט של אור סיטי נדל"ן

צבי בר השתתף בכנס פרטי שערכה אור לקראת גיבוש קבוצת רכישה לבניית מגדל דירות סמוך לפארק הלאומי בר"ג ■ בר צוטט כאומר: "אני ממליץ לקנות את הדירות. אם לא הייתי ראש העיר הייתי קונה דירה אחת או שתיים"

מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בודק את מעורבותו של ראש עיריית רמת-גן, צבי בר, בקידום פרויקט מגורים של חברת אור סיטי נדל"ן של ענבל אור - כך הודיע המבקר לתנועת אומ"ץ (אזרחים למען מינהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), שהגישה תלונה בנושא לפני מספר שבועות.

הבדיקה מתייחסת להשתתפותו של ראש העיר, צבי בר, בכנס לקוחות פרטי שערכה אור, לקראת גיבושה של קבוצת רכישה לבניית מגדל דירות סמוך לפארק הלאומי ברמת-גן.

התלונה מבוססת על דברי בר, שהובאו בכתבה של אתר "ניוז 1", בהם שיבח ראש העיר את אירוע המכירות ואמר כי יקצה משאבים לשדרוג השכונה. הוא צוטט כאומר: "אני ממליץ לקנות את הדירות. אם לא הייתי ראש העיר הייתי קונה דירה אחת או שתיים. מחירי הדירות יוכפלו תוך שנה וחצי".

מתנועת אומ"ץ נמסר כי "התנהלותו של ראש עיריית רמת-גן הינה בלתי ראויה ועומדת בניגוד לכללי המינהל התקין". התנועה, לפיכך, ביקשה כי "משרד מבקר המדינה ייתן את דעתו על כך ויקבע אם להתנהלותו של ראש עיריית רמת-גן היו היבטים חמורים ביותר הנוגדים את כללי טוהר המידות".

תגובת עיריית רמת גן: "תנועץ אומ"ץ מנסה לעשות מהומה על לא מאומה. את ראש העיר מעניינת רק העיר רמת גן ואיכות חייהם של תושביה. מסיבה זו הוא מסייע מאז ומתמיד לקדם כל יוזמה בעיר, אם זו מניבה הכנסות שחוזרות בהשקעה למען תושבי רמת גן, וכך ימשיך לעשות גם בעתיד".