רזי ברקאי: "טוקבקיסטים כמקורות אינפורמציה? הם בשבילי חיפושיות זבל"

היום מתפרסם מגזין "ליידי גלובס" בנושא הבאזז ■ יון פדר, עורך ynet, עונה למגיש "מה בוער": "אם ברקאי חושב שמה שמופיע בטוקבקים שונה ממה שהציבור אומר וחושב, הוא חי בעולם דמיוני"

"אני לא זוכר שאיזה טוקבק באחד האתרים עשה לי את זה. טוקבקיסטים כמקורות אינפורמציה או כמשפיעים על אופי של אייטמים - לא יקום ולא יהיה, הם בשבילי חיפושיות זבל. העברית שלהם היא הדבר הכי עילג שאני מכיר, וכל מהותם לידה בחטא, בגלל ההסתתרות שמאחורי האנונימיות".

כך אומר רזי ברקאי, מגיש תוכנית הרדיו היומית "מה בוער" בגלי צה"ל. ברקאי אמר את הדברים בפאנל למגזין "ליידי גלובס", המתפרסם היום (ג') ומתמקד הפעם בנושא הבאזז.

בפאנל השתתפו גם עמנואל רוזן ("אולפן שישי", "תיק תקשורת"), גולן יוכפז (עורך "אולפן שישי"), בן כספית ("מעריב") ויון פדר (עורך ראשי, ynet).

בפאנל עונה פדר בחריפות לברקאי: "רזי ברקאי מנהל כבר זמן רב מלחמת חורמה בטוקבקים. זה נראה ונשמע מגוחך לגמרי, שלא לומר פתטי. ברקאי לא מבין דבר וחצי דבר על המהפכה הגדולה שהאינטרנט חולל. בין השאר שהאינטרנט, בניגוד לכל המדיות המסורתיות, נותן פיתחון-פה לנמענים (הקוראים והצופים), ולא שומר את הזכות הזו לעיתונאים או לשדרים לבדם.

"אם ברקאי חושב שמה שמופיע בטוקבקים שונה מהותית ממה שהציבור אומר בעל-פה וחושב, אז הוא חי בעולם דמיוני. ואם הוא חושב שהטוקבקיסטים אינם אלא חיפושיות זבל, זה מה שהוא מן הסתם חושב על מאזיניו".

קטעים נרחבים מהפאנל יובאו כאן, באתר "גלובס", מחר (ד').

עוד בגיליון הבאזז של "ליידי גלובס", בין השאר:

■ הנשיא פרס - ראיון אישי על נשים

■ ג'ודי שלום-ניר-מוזס על החיבור העסקי שלה לזקי רכיב

■ מאיה נגרי - בראיון על אומץ עם תמונות נדירות שמדגימות את תפיסת חייה

■ אלכס גלעדי - באמירות יוצאות דופן על אבי ניר וערוץ 10

■ אנשי העסקים שמעוררים באזז - הדירוג המלא

■ מילון הבאזז השלם