חברת פז, בניהולו של יונה פוגל, מצטרפת לקבוצת החברות המתעניינות בתחום ה-MVNO (מפעיל סלולר וירטואלי, הקונה זמן אוויר ממפעיל קיים בכמות גדולה ומוכר אותו ללקוחותיו ברווח נמוך), כך נודע ל"גלובס". נציגי החברה נפגשו עם מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל לפני החג, ביקשו לקבל פרטים לגבי מדיניות המשרד והביעו התעניינות בכניסה לשוק. על פי הערכות, בפז טרם גיבשו החלטה סופית באשר לכניסה לתחום, אך ניכר כי החברה מעוניינת למנף את רשת החנויות שלה בתחנות הדלק yellow לטובת הפרויקט.
תחום ה-MVNO בישראל נמצא בראשית דרכו. על אף שרשמית כבר ניתן לקבל רישיון ממשרד התקשורת, כל עוד הוא לא קבע את דמי השימוש שישלם השחקן החדש למפעיל הקיים, הסיכוי שיקרה משהו בנושא הוא נמוך מאוד.
תיאורטית קיים סיכוי ששחקן חדש יוכל להגיע להבנות עם מפעיל סלולר ולקנות ממנו דקות זמן אוויר, אך המחיר שהוא יידרש לשלם יהיה ככל הנראה גבוה מדי בשל חוסר רצונם של המפעילים הקיימים לקדם מתחרים נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.