עם זרם הגולף

צימר בקיסריה, בהתכוונות לגולפאים

בשיפולי ביתם הנאה בקיסריה בנו אסתי וספי לב צימר המיועד לגולפאים. מדובר ביוזמה מבורכת ונדירה. נדירה, כי ספק אם תמצאו עוד צימר פרטי ואינטימי שכזה בשכונת הווילות היוקרתית, שכלל לא מציעה בתי אירוח. מבורכת, כי הפתרון הקבוע והסטנדרטי למי שיוצא לחופשת גולף הוא מלון דן קיסריה. הספורט האלגנטי הפך לפופולרי בשנים האחרונות, ומושך אליו שחקנים מרחבי הארץ, חלקם אפילו לחופשה בת כמה ימים, בסגנון הנשיאים האמריקאיים. ועדיין, מעטות אפשרויות האירוח בסביבה לחובבי הז'אנר. דן קיסריה הוא אמנם מלון חמישה כוכבים, אבל בהחלט זקוק לרענון ולחידוש, ברוח המלונות המשופצים בארץ והחדשים שנפתחים.

אז במשפחת לב לקחו יוזמה, ובנו יחידת אירוח מקסימה. ספי לב הוא אמנם מהנדס, אבל גם אמן בנפשו, והוא זה שעצב את הצימר. אסתי, מומחית בלתי רשמית לאסתטיקה, תרמה את הפינישים. התוצאה היא צימר מיוחד. קודם כול תופסת את העין מיטה ענקית ונוחה, עם מצעי משי שאסתי תפרה. בחדר האמבטיה מקלחת שכמו נחצבה בתוך סלע, וג'קוזי גדול עם אורות דיסקו מתחלפים. במטבחון יש ציוד לבישול ופינת אכילה קטנה. אזור אכילה גדול יותר מצוי ממש ביציאה מהצימר, בפטיו חיצוני המשקיף על הגינה הפרטית הגדולה של משפחת לב, המתאכלסת כעת בצמחים ובדשא. עוד בצימר מערכת קולנוע ביתית וטלוויזיית פלזמה, וכמובן הפינוקים הקטנים לאורחים: בקבוק יין, סלסילת פירות, קפה ותה.

בווילה הגדולה של המשפחה יש בריכת שחייה פרטית, ומשיחה עם בני הזוג לב עולה שאם תרצו לתפוס שחייה קצרה להתרעננות, הם יארחו אתכם בה בשמחה.

כחלק משיתוף הפעולה עם מועדון הגולף של קיסריה, ארוחת הבוקר תוגש לכם במסעדת המועדון "19", כדי שתוכלו לאגור כוחות לפני שאתם יוצאים לכבוש את המדשאות. כן תינתן הנחה של כ-10% לכל אחד עבור משחק או שיעור גולף. אם אינכם חובבי גולף, עדיין יש לקיסריה מה להציע, כמו חוף הים המקסים ופארק העתיקות; ואם אתם נוסעים להופעה, אז בכלל תוכלו למנף את חופשתכם לבילוי רב אטרקציות.

מחיר לזוג ללילה וארוחת בוקר באמצע השבוע: 1,000 שקלים; לילה וארוחת בוקר בסוף השבוע: 1,200 שקלים, מינימום 2 לילות. רחוב ענבר 1, שכונה 9 קיסריה, טל' 054-7000082.