קבוצת דלק במגעים לצירוף בכיר לשעבר ברשות ני"ע

ד"ר משה ברקת שימש עד תחילת השנה כמנהל מחלקת תאגידים ברשות

שחקן חדש עשוי להצטרף לנבחרת של יצחק תשובה: ד"ר משה ברקת, מבכירי רשות ניירות ערך לשעבר, ששימש עד לפני שלושה חודשים כמנהל מחלקת תאגידים ברשות. אם הוא אכן יצטרף לקבוצת דלק , צפוי ברקת לעבוד בכפיפות ליו"ר הקבוצה, גבי לסט, ולהיות אחראי על פרויקטים מיוחדים של הקבוצה.

ד"ר ברקת אמר היום בתגובה לפניית "גלובס", כי עדיין לא סיכם דבר בנוגע להצעה מקבוצת דלק, ואישר כי "זה אחד הדברים שאני בוחן, אולם יכולים להיות דברים נוספים, ומוקדם מידי לדבר על זה". מקבוצת דלק לא נמסרה תגובה לידיעה.

בתקופה בה ניהל ד"ר ברקת את מחלקת התאגידים ברשות ניירות ערך, הובילה המחלקה בראשותו כמה וכמה רפורמות, ובהן המעבר לדיווחים על פי התקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS), יישום המלצות ועדת גושן בתחום הממשל התאגידי וכן דרישת דיווחי תזרימי מזומנים חזויים על ידי חברות שהנפיקו איגרות חוב.

עם פרישתו של ברקת מהמחלקה בתחילת השנה, אמר יו"ר הרשות, זוהר גושן, כי "ברקת מילא את תפקידו במקצועיות מהמעלה הראשונה, תוך שהוא מנווט בכישרון גדול את מחלקת התאגידים לחוף מבטחים במהלך הסערה העולמית שעברה עלינו - הישג בעל חשיבות החורגת מגבולות רשות ניירות ערך".

ברקת הוא רואה חשבון וד"ר למנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק. את התארים המוקדמים יותר שלו עשה באוניברסיטת תל אביב, שם סיים בהצטיינות תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון וביטוח.