אפליקציית פייסבוק חדשה מאפשרת לשלב בסטטוס מיקום בזמן אמת

Pocket Life מביאה את טרנד המיקום לפייסבוק ■ וגם: האתר החדש The Tracktor מציע שירות התראות בזמן אמת על שינויים במחירם של מוצרים מבוקשים

1. הופ באינטרנט

הערוץ הטלוויזיוני הופ השיק אתר מנויים חדש, המציע סביבה אינטרנטית בטוחה לילדים - הרפתקהופ . האתר החדש מיועד לילדים בגילאי 3-7, והוא מציע משחק אינטרנטי המבוסס על הדמויות הפופולריות של הערוץ, כגון יובל המבולבל ודודידו. באתר יכולים הגולשים ללמוד מילים בעברית ובאנגלית, לצפות בקטעי וידיאו ובסדרות, להתכונן לכיתה א' ולשחק במשחקים. כן יכולים הילדים לבנות לעצמם אתר אינטרנט, ולשתף אותו עם החברים שלהם. הגישה לאתר מוצעת בתשלום של כ-20 שקל לחודש.

2. רכישה קלה

גולשים שמכורים לאתר הסחר האלקטרוני אמזון ישמחו להכיר את האתר החדש The Tracktor, שעשוי לחסוך להם זמן רב. האתר מציע שירות פשוט אך חיוני - התראות בזמן אמת על שינויים במחירם של מוצרים מבוקשים. לאחר הרשמה לאתר, יכולים הגולשים להקליד בתיבת החיפוש שם של מוצר אותו הם מעוניינים לרכוש ומהו המחיר שהם מוכנים לשלם, ולקבל התראות ברגע שהמוצר מגיע למחיר המבוקש.

3. גוגל משדרגת

ענקית החיפוש מגדילה את מאמציה בתחום החיפוש בזמן אמת: גוגל השיקה בשבוע שעבר פיצ'ר חדש, המאפשר לראות ציוצים בטוויטר התואמים את מילת החיפוש, אשר מוצגים על ציר הזמן. גולשים יכולים להקליק על יום, חודש או שעה מסוימת, ולראות כמה ציוצים נכתבו סביב שאילתת החיפוש ומה התוכן שלהם. מדובר גם בכלי מחקרי לא רע, שכן הוא מאפשר לגלות שינויים בטרנדים צרכניים על פני הזמן. כרגע ניתן לקבל תוצאות החל מפברואר האחרון, אולם גוגל מתכננת לשלב את כל ההודעות שנכתבו בטוויטר מאז השקתו ב-2006.

4. מתמקמים

טרנד השירותים מבוססי מיקום הולך וצובר תאוצה. הפופולריים ביניהם הם Foursquare ו-Gowalla, אך מדי יום קמים מיזמים חדשים בתחום. בזירה הזו משחקת גם PlacePop . השירות החדש, המוצע גם כאפליקציית אייפון, מקבץ תכנים משירותים כמו Yelp וטוויטר, במטרה לאנדקס כמה שיותר מקומות. כשמשתמש מגיע למקום מסוים, הוא יכול לעדכן את חבריו על מיקומו בלחיצת כפתור, לצלם את המקום, להוסיף טקסט, ולזכות בפרסים על פעילות. את החברים אפשר להוסיף מטוויטר או מפייסבוק. למרות שאין הרבה בידול בין שירות זה למתחריו, העובדה שיזמים ותיקים עומדים מאחוריו מגדילה את הסיכויים שלו לפרוץ.

5. גם בפייסבוק

המפתחים מביאים את טרנד המיקום לפייסבוק. Pocket Life היא אפליקציית פייסבוק חדשה, המאפשרת למשתמשי הרשת החברתית לשלב בעדכוני הסטטוס שלהם את המיקום שלהם בזמן אמת. השירות מוצע גם כאפקליציית אייפון בעלות של דולר, אך ניתן לעדכן את המיקום גם דרך האתר של החברה וגם באמצעות אפליקציית פייסבוק.