תמ"א 38 בהרצליה עם שתי קומות

בבניין ברח' מנדלבלט יתווספו 8 דירות; ערך הדירות הקיימות צפוי להיות מוכפל

עוד עסקת תמ"א 38 נחתמה בהרצליה: שמונה דירות חדשות בשתי קומות ייבנו על גג בניין בן ארבע קומות. מדובר בבניין בן 16 דירות בנות 4 חדרים ברחוב מנדלבלט 8, לא הרחק מבית הקברות של הרצליה.

במסגרת החיזוק בפני רעידות אדמה, יתווסף לכל דירה ממ"ד בשטח של 14 מ"ר ומרפסת שמש בשטח של 10 מ"ר. בכל קומה ייבנה גם מחסן. כמו כן יחוזק המבנה, ישופץ שיפוץ חיצוני ותותקן מעלית.

עו"ד קרן כהן-בלחרסקי ממשרד עורכי הדין שפינדל כהן בלחרסקי, שקידמה את הפרויקט וייצגה את הדיירים בעסקה, אומרת כי בימים אלה מתנהל מו"מ מתקדם עם שני הבניינים הסמוכים, מנדלבלט 4 ו-6, "כך שכל הרחוב מתעתד לקבל חזות חדשה ויפה".

לדבריה, "זוהי הפעם הראשונה שמאפשרים בהרצליה בנייה של שתי קומות נוספות על הגג. במידה וייחתם הסכם עם הבניין ברחוב מנדלבלט 6, ייהנו הדיירים בשני הבניינים מהרחבה בשטח 25 מ''ר, ההרחבה המקסימאלית עפ"י התמ''א".

הדירות לשיפוץ, המיועדות להרחבה, הן בשטח של 65 מ"ר ונמכרות כיום בכ-800 אלף שקל; הדירות החדשות ישתרעו על 85 מ"ר עם מרפסת של 10 מ"ר. כהן -לחרסקי מעריכה כי מחירי הדירות בבניין ינועו סביב 1.5 מיליון שקל לאחר שיושלם תהליך החיזוק והשיפוץ.

אדריכל הפרויקט הינו גרי שפיר; הקבלן המבצע הינו TSC הולדינגז.

בחודשים האחרונים נסגרו מספר עסקאות תמ"א 38 בהרצליה, בין השאר ברחוב מלכי ישראל וברחוב האילנות.