דני ברק, מנכ"ל בית ההשקעות לידר שוקי הון, התאבד

בן 48 היה במותו והוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים ■ מקורב לברק: "זה מסוג הדברים האחרונים שהייתי חושב עליו" ■ ברק היה אמור להישאר בתפקידו כמנכ"ל לידר שוקי הון עד סוף השנה ואז לכהן כסגן יו"ר פעיל בבית ההשקעות

הלם בשוק ההון ובקהיליה העסקית: דני ברק, מנכ"ל בית ההשקעות לידר שוקי הון, התאבד היום (ו') בצהריים. ברק קפץ אל מותו מהקומה ה-17 של בניין בית ההשקעות, הממוקם בדרום הקריה בת"א. סיבת ההתאבדות אינה ידועה. בן 48 היה במותו והוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. הלווייתו תתקיים ביום א' בשעה 18:00 במושב חגור, שם התגורר.

"זה מסוג הדברים האחרונים שהייתי חושב עליו", אמר ל"גלובס" אחד המקורבים לברק. מקורב אחר הביע גם הוא תדהמה וציין כי "ברק היה איש משפחה, אהב את החיים... אני בשוק".

ברק ניהל בחודשים האחרונים מאבק על השליטה בחברת לידר השקעות, החברה האם של לידר שוקי הון שנקלעה לחובות. הוא ניסה להשתלט על החברה יחד עם שותף , אך הפסיד לאיש העסקים דן דוד.

ברק היה אמור להישאר בתפקידו כמנכ"ל לידר שוקי הון עד סוף השנה ואז לכהן כסגן יו"ר פעיל בבית ההשקעות. ברק החזיק ב-15.7% ממניות לידר שוקי הון.

"דני ז"ל היה חבר, מנהיג ואיש משפחה חם, לצד היותו איש מקצוע מהשורה הראשונה", אמר עמית ורדי, המשנה למנכ"ל לידר שוקי הון. "יכולותיו המקצועיות לצד מנהיגותו הם אלה שהובילו את לידר שוקי הון להיות מהחברות המובילות בשוק ההון הישראלי. הוא היה לכל אחד מאיתנו מנהיג, איש שמח ואופטימי, חבר ורע. דני יחסר לנו מאוד".

יאיר פודים, יו"ר לידר שוקי הון, אמר בתגובה: "אני מבכה מרה על לכתו של חבר ושותף. דני הצטרף אלינו בשנת 2000 ויחד הקמנו את לידר שוקי הון. יכולותיו המקצועיות של דני תרמו לביסוס מעמדה של לידר שוקי הון כגורם מוביל בשוק ההון הישראלי. הליכתו של דני ברק הוא אובדן כבד לא רק לקבוצה שלנו, אלא לכל שוק ההון הישראלי".