HTC תשיק את ה-Legend בסלקום

דגם הלג'נד מציע את מערכת ההפעלה של גוגל בגירסה 2.1 ואת ממשק ה-Sense הייחודי של HTC

חברת הטלפונים החכמים - HTC תשיק בשבוע הבא את דגם ה-Legend ברשת סלקום, לאחר שלא השיקה אף מכשיר לשוק הפרטי אצל המפעילות המקומיות במשך שבעה חודשים.

דגם הלג'נד מציע את מערכת ההפעלה של גוגל בגירסה 2.1 ואת ממשק ה-Sense הייחודי של HTC, המאפשר ידידותיות גבוהה יותר בהפעלת המכשיר ומספר יישומים מיוחדים, כמו: תצוגה של עדכונים בצורה נוחה מרשתות חברתיות, שיתוף תמונות בפייסבוק ובפליקר והנמכת הצלצול ברגע שמרימים את הטלפון מהשולחן. מבחינת חומרה, ללג'נד יש מסך מגע בגודל 3.2 אינץ' ומעבד במהירות 600 מגה הרץ.

HTC מתקשה כבר תקופה ארוכה להיכנס למפעילות הסלולריות הישראליות, אולם ללא הצלחה עד עכשיו. הלג'נד הוא המכשיר הראשון ברשת סלקום לאחר שנתיים שלא היה אצלם מכשיר מתוצרת החברה על המדפים. מלבד זה, הלג'נד הוא המכשיר הרביעי שיוצא בשוק עם האנדרואיד בארץ. מה שאולי קצת יצליח לחמם את הזירה בגיזרה של גוגל בשוק הישראלי.

הבאדה של סמסונג

מלבד הלג'נד, סלקום תשיק בחודש הבא עוד מכשיר שהוכרז עליו רק לפני מספר חודשים בתערוכת הסלולר בברצלונה - Wave של סמסונג. הדגם החדש של החברה הקוריאנית מציע לראשונה את מערכת ההפעלה החדשה - Bada. המערכת הזו פועלת באמצעות ממשק ה-TouchWiz המוכר של החברה בגרסה 3.0, המזכירה במקצת את חוויית הממשק של המכשירים הישנים יותר של סמסונג, אולם היא כוללת חיבור לרשתות חברתיות ברשימת אנשי הקשר וגם אפשרות לעדכן את לוח הפגישות מהיומן של הג'ימייל והפייסבוק. המערכת גם מאפשרת להתקין עליה אפליקציות מחנות היישומים של סמסונג.

סלקום
 סלקום