אבי בן-אסייג מנכ"ל IDB תיירות ביקש לסיים את תפקידו

התפטרותו של של בן אסייג באה ככל הנראה על רקע המו"מ המתקדם שמנהלת הקבוצה עם קרן סקיי לכניסה לשותפות בחברה, ועל רקע האפשרות ששרביט הניהול יעבור למנכ"ל הקרן רו"ח צבי יוכמן

בתגובה לידיעה שפורסמה היום בתקשורת, אישרה IDB תיירות כי אבי בן-אסייג, מנכ"ל IDB תיירות, ביקש לאחרונה לאפשר לו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה.

בן-אסייג הביע את הסכמתו להמשיך ולהוביל את IDB תיירות עד שמחליפו ימצא, ובתקופה זו ימשיך לנהל את החברה כולל את התהליכים האסטרטגיים השונים בקבוצה.

בקבוצת IDB הביעו הערכה עמוקה לתפקודו וציינו לשבח את המקצועיות שבה הוביל את הרה-ארגון בזרוע התיירות של הקבוצה ליצירת חברת התיירות הגדולה בישראל.

התפטרותו של של בן אסייג באה ככל הנראה על רקע המו"מ המתקדם שמנהלת הקבוצה עם קרן סקיי לכניסה לשותפות בחברה, ועל רקע האפשרות ששרביט הניהול יעבור למנכ"ל הקרן רו"ח צבי יוכמן.

החברה תחל בימים אלו באיתור מנכ"ל חדש לקבוצת התיירות.

IDB תיירות הינה חברת התיירות הגדולה והמובילה בענף עם פעילות מגוונת בתחום שירותי התיירות הקמעונאיים, שירותי התיירות הסיטונאיים ושירותי תעופה. החברה מחזיקה במותגי תיירות ותעופה מובילים, ביניהם: ישראייר, דיזנהאוז, צבר, נתור, יוניטל, יוסי טורס, OPEN SKY ועידן חדש.