מנרב רכשה קרקע לבנייה למגורים תמורת 67.3 מיליון שקל

רכשה במזומן קרקע לבנייה של 122 יח"ד בהוד השרון ■ עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-180 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי הינו כ-195 מיליון שקל

חברת מנרב הודיעה היום (ב') כי התקשרה עם צד שלישי בהסכם לרכישה במזומן של קרקע לתכנון, בנייה ושיווק של 122 יחידות דיור במתחם "1200" בהוד השרון. במסגרת ההסכם תשלם מנרב למוכרים סך של 67.34 מיליון שקל.

במקום מתוכננת הקמתם של 2 בניינים - 61 דירות בכל בניין. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-180 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי הינו כ-195 מיליון שקל. מנרב תיעזר בליווי בנקאי לצורך מימון הקמת הפרויקט, ותדון בהיקף השקעת הון עצמי משלה.

מנרב העבירה תשלום ראשון במועד חתימת ההסכם, בגובה של 20% מסך העסקה. תשלום שני ואחרון של 80% מסך העסקה ישולם בסוף ספטמבר השנה. על הקרקע קיים כיום אישור התב"ע והיא נמצאת בהליכי תכנון לקראת הוצאת היתרי בנייה. להערכת החברה בניית הפרויקט תחל עד סוף 2010 וצפוי להסתיים בתוך 3 שנים.

הרכישה היא באמצעות החברה הבת מנרב פרויקטים, בניהולו של דרור קוזניצקי. החברה היא מקבוצת מנרב אחזקות, שבשליטת אברהם קוזניצקי. עיקר פעילותה של מנרב הינה בענף הנדל"ן - ייזום לבנייה ומכירה בארץ ובחו"ל; ביצוע עבודות קבלניות עבור גופים מוסדיים וציבוריים; השכרה וניהול נכסים מניבים בשיטת B.O.T עבור המגזר הציבורי.