הצלחה לזכיינית ערוץ 2 רשת: 23.5% רייטינג ממוצע לשידורי המונדיאל

רשת יוצאת ממעגל שידורי הגביע העולמי, אחרי שהעבירה אמש את המשחק התשיעי והאחרון שלה מהטורניר - בין ספרד לפורטוגל - שהביא רייטינג של 25.8% ■"הישרדות" בערוץ 10 הסתפקה אמש ברייטינג של 12% בלבד

זכיינית ערוץ 2 רשת סיימה אתמול (ג') את חלקה בשידורי המונדיאל, אחרי שהעבירה את משחק שמינית הגמר בין ספרד לפורטוגל. ההתמודדות גרפה רייטינג ממוצע של 25.8% בקרב משקי-בית יהודיים, והפכה לשנייה הכי נצפית בגביע העולמי הנוכחי (אחרי משחק ברזיל-צ'ילה ששודר ביום שני האחרון והביא רייטינג של 27%).

בסך-הכול יכולה רשת להכתיר בהצלחה את שידורי המונדיאל שלה: 9 המשחקים ששידרה הביאו רייטינג ממוצע של 23.56%. משחקי הטורניר אצל הזכיינית לא ירדו מתחת לרף ה-20% צפייה, כאשר המשחק הכי פחות נצפה התקיים בשלב הבתים בין ארגנטינה ליוון (20.3%).

יתר משחקי המונדיאל ישודרו מעתה בערוץ 1.

פרק ההדחה של "הישרדות אולסטארס" בערוץ 10 הביא אמש רייטינג של 12%, ירידה לעומת הממוצע העונתי שנע סביב ה-13%. עם זאת, פרק איחוד השבטים ביום ראשון הקרוב (שבמקביל אליו לא ישודר משחק מהמונדיאל) צפוי לגרוף נתוני צפייה גבוהים יותר.

עוד אתמול: חדשות ערוץ 2 סיימו עם רייטינג של 19.4%, וחדשות ערוץ 10 עם 10.3%. המשחק המוקדם מהמונדיאל, בין פרגוואי ליפן במסגרת שמינית הגמר, הביא לערוץ 1 רייטינג של 12.3%.