שינויים בצמרת החברה לישראל: עידן עופר מסיים תפקידו כיו"ר

יחליף אותו אמיר אלשטיין, יו"ר דירקטוריון טאואר ■ עופר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה לישראל וכיו"ר דירקטוריון בטר פלייס ■ עופר: "לאחר 11 שנים בכהונה בתפקיד, נכון ובריא לחברה לישראל לבצע חילופי משמרות"

החברה לישראל דיווחה היום (ה') כי יו"ר הדירקטוריון שלה, עידן עופר, ביקש לסיים את תפקידו. החברה מבהירה עם זאת כי עופר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה וכיו"ר דירקטוריון בטר פלייס.

את עופר יחליף בתפקיד היו"ר אמיר אלשטיין (55) אשר מונה לסגן יו"ר החברה לפני קרוב לשנה. בתחילת 2009 מונה אלשטיין ליו"ר חברת השבבים טאואר שבשליטת החברה לישראל. ל"גלובס" נודע כי אלשטיין ימשיך בתפקידו כיו"ר טאואר. קודם לכן שימש אלשטיין כמשנה למנכ"ל טבע, חברה בה הוא מכהן כדירקטור יותר מעשר שנים בהיותו בן לאחת ממשפחות המייסדים של החברה.

עופר הסביר את רצונו לפרוש מתפקיד יושב הראש בעובדה כי לאחר 11 שנים בכהונה בתפקיד, הוא סבור כי נכון ובריא לחברה לישראל לבצע חילופי משמרות, ובמיוחד לאור העובדה כי קיים מועמד ראוי ומוכשר להחליפו בתפקיד. מקורבים לעופר מסרו כי בכוונתו להשקיע יותר בניהולה של בטר פלייס, מה שהשפיע רבות על ההחלטה לפנות את כס יו"ר החברה לישראל.

בדיווח החברה לבורסה צוין עוד כי הדירקטוריון נענה לבקשת עופר תוך שהוא מביא בחשבון, בין היתר, את היכרותו של אלשטיין עם פעילות החברה, ניסיונו של אלשטיין ושיתוף הפעולה שלו עם מנכ"ל החברה, ניר גלעד.