יבואנית נוקיה בישראל, יורוקום, מנסה כבר תקופה ארוכה לקדם את חנות האפליקציות שלה - OVI לקהל הישראלי, בעקבות התחרות עם חנות האפליקציות של אפל ושל גוגל. בעתיד הקרוב התחרות גם תתרחב מחזית נוספת - סמסונג.
הבשורות המשמחות מבחינתה של יורוקום, שעשרת אלפים איש הורידו את המשחק של תוכנית הטלוויזיה - אחד נגד 100 בתוך כשבועיים.
המשחק שפותח על-ידי חברת moblin זהה לפורמט הטלוויזיוני של אחד נגד מאה והוא ניתן להורדה בחינם למכשירי נוקיה תומכים. נוקיה שיתפה בעבר פעולה גם עם תוכנית הריאלטי האח הגדול, כאשר השיקה אפליקציה המאפשרת לצפות בעדכונים על המתרחש בבית האח. באופן כללי, למרות הניסיונות האלו, קשה להגיד שהחנות של נוקיה זוכה להצלחה בדומה ל-App Store של אפל אליו רוב המפתחים בעולם ובישראל מכוונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.