רייטינג: עוד שבת של מונדיאל - 18.8% לגרמניה-אורוגוואי

משחק לא משמעותי על הנייר (על מקומות 3-4 בין גרמניה לאורוגוואי) הביא לערוץ 1 רייטינג של 18.8% ומקום ראשון בטבלת הצפייה של שבת ■ השקה מוצלחת ל"מועדון לילה" של זכיינית ערוץ 2 קשת ביום ו' עם רייטינג של 18.4%

למרות משחק לא ממש משמעותי על הנייר, ההתמודדות אמש (שבת) על המקום השלישי במונדיאל בין נבחרות גרמניה ואורוגוואי, ששודרה בערוץ 1, גרפה רייטינג ממוצע של 18.8% בקרב משקי-בית יהודיים ועמדה בראש טבלת הצפייה היומית.

ברשות השידור מקווים כי משחק הגמר הערב (א', 21:30) בין ספרד להולנד יהפוך למשחק הכי נצפה במונדיאל, כשיעקוף את ההתמודדות בחצי הגמר בין הולנד לאורוגוואי (שרשמה רייטינג של 28.5%).

בסך-הכל, משחקי הגביע העולמי של השבוע החלוף תפסו את מקומם המכובד בטבלת הצפייה השבועית. כמות המשחקים אמנם ירדה משמעותית, אולם שני משחקי חצי הגמר מתמקמים בצמרת הרייטינג השבועית - ונותנים לרשות השידור להריח אוויר פסגות טבלה לראשונה זה שנים.

המשחק ששודר ביום שלישי בין הולנד לאורוגוואי הביא כאמור רייטינג של 28.5% - וגבר על המשחק בין ספרד לגרמניה שהביא חצי נקודה פחות. ואולם, המשחק השני מוביל את הטבלה בכמות הצופים עם קרוב ל-700 אלף צופים בקרב משקי-בית יהודיים וקרוב למיליון צופים בקרב כלל האוכלוסייה.

זכיינית ערוץ 2 רשת יכולה אף היא להתגאות בשבוע החולף, מאחר שלמרות שלוח שידוריה היה חף ממשחקי כדורגל - היא עדיין שומרת על נתונים מוצלחים מאוד ונוכחות בצמרת הצפייה. "אחד העם 101" היא התוכנית הנצפית של הזכיינית עם רייטינג של כ-27%. אחריה "צחוק מעבודה" עם השקה מוצלחת משלה ורייטינג של 24.5%. אפילו השידור החוזר של "קצרים" גרף רייטינג של כמעט 20%, מה שהביא את רשת לשקול להחיות את התוכנית.

הנסיבות דוחקות את קשת לתחתית הטבלה, כאשר השקת "מועדון לילה" מביאה רייטינג סביר ואף מצליחה להשתחל למקום התשיעי השבוע עם 18.4% - נתון טוב לאור נסיבות התקופה המשלבת קיץ ומונדיאל. "כוכב נולד" נכנסה רק פעם אחת לאולפן השבוע, והביאה רייטינג סטטי של 22.1%. התוכנית הדוקומנטרית על המתמודדים ששודרה ביום רביעי לא הצליחה להגיע לרייטינג של 15%.

11
 11