3.1 מיליון דולר, זהו היקף הזמנות ההמשך שקיבלה חברת ראדא ממספר חברות בתחום האירוספייס בארה"ב.ראדא מפתחת מערכות אלקטרוניות לשימושים צבאיים, כאשר ההזמנות האחרונות כוללות אספקה ושירות לציוד הקלטת וידיאו ומידע, מערכות ניווט ומערכות אלקטרוניות נוספות למטוסים צבאיים, המותקנים על כלי טיס מתקדמים.הזמנות אלו צפויות להימסר ולהירשם בדו"חות החברה עד תום שנת 2011. את ראדא מנהל צביקה אלון.
6 מיליון שקל תקבל מפתחת פתרונות המשוב הארגוניים, חברת Ransys, כמענק מהמדען הראשי במשרד התמ"ת. המענק יאפשר לה לקדם את פיתוח הדור הבא של פתרונות המשוב הארגוניים שלה תוך דגש על פתרון הדגל שלה - ACE Attentive.
מערכת Attentive ACE מאפשרת לדרגי הניהול והשירות בארגונים לבצע מעקב וניהול רציף של חווית הלקוח בכל נקודות המגע עם הלקוח באמצעות משובים וסקרים מונחי אירוע. את החברה מנהל רן ארהרד.
1.5 מיליון דולר, זהו לפי ההערכות היקף החוזה של קומברס עם Belize Telemedia, ספקית הטלקום המובילה של בליז, ששוכנת לחוף הים הקאריבי.
במסגרת העסקה, קומברס תספק מערך תא קולי מאוחד שיחליף מערכות ישנות יותר, ויציע שירותים מתקדמים הן ללקוחות סלולר והן ללקוחות קווים ביתיים. כך למשל מנויי השירות יוכלו לשמוע הודעות קוליות שמגיעות מהטלפון בבית, במשרד ובסלולרי בתא קולי אחד, שנגיש מכל מכשיר כולל באינטרנט, וגם לתכנן את מערך התא הקולי לפי העדפתם האישית.
2 מיליון שקל גייסה חברת ביוספ. החברה, בוגרת חממת מיט"ג בקצרין, נמצאת בבעלותה המלאה של קפיטל פוינט. מחצית מהסכום קיבלה ביוספ כהלוואה המירה למניות מבעלי המניות הקיימים וקבוצת משקיעים שכוללת גם את פרופ' שמואל קבילי, דירקטור בחממת קצרין, שהמציא עבור ג'ננטק בתחילת שנות ה-80 את אחת השיטות החלוציות להנדסה גנטית של נוגדנים. את המחצית השנייה של הסכום תקבל החברה כמענק מהמדען הראשי במשרד התמ"ת.
ביוספ עוסקת בפיתוח פלטפורמה טכנולוגית להפרדה והעשרה של תאים בשיטה אלקטרומגנטית. לטכנולוגיית ההפרדה שלושה יישומים עיקריים: הפרדת תאי דם עובריים מהדם האימהי לצורך איתור מומים מולדים בשלבים מוקדמים של ההיריון; הפרדת תאי גזע מדם פריפרי (היקפי) למטרות השתלה וחיזוק המערכת החיסונית בחולי סרטן העוברים טיפולים כימותרפיים; והפרדת תאים סרטניים ממחזור הדם לטובת מעקב ובקרת יעילות של טיפולים כימותרפיים (ניהול מחלה). מנכ"ל החברה הוא חנוך מרקשייד.
100 אלף שקל השקיע דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון להשקת אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש. באתר ניתן למצוא מידע על מותגים שנמכרים במחלקות השונות, מבצעים ומועדון הלקוחות. לאתר ממשק בעברית ובאנגלית. לדברי החברה, ההשראה לעיצוב האתר היא "ניחוח חו"ל", כאשר המטרה הייתה להעביר את מלוא חוויית הקניה בדיוטי פרי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.